Supersport modellere "angel eyes"

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ama onunda çaresi var bi anahtar yani düğmeyle farlarıda kapanabilir hale getirebirsin sonuçta angel takıyosun çirkin durmaz o zaman hem istediğindede farı yakabilrsin

motorlar 10 numara olmuş bende yapmak istiyorum ama farın içini sökecek adam bulamadım :pr:


Orası öyle tabi de, ben motorun orjinal elektrik tesisatını bozmaya, ekleme yapmaya fln pek sıcak bakmıyorum açıkçası. Biraz kıl bir tipim yani o konularda:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
10 numara yanında halt yemiş 20 numarada benden


bende oyle motor olacak taktırmayacam pehhh
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
2
soracağım soru biraz saçma olabilir ama bende mondial tarzı cheeta var ona uygulasak olurmu bi yorum yaparsanız sevinirim çok tatlı olmuş Allah nazardan saklasın
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
daha ben TR'de bunu yapan birini görmedim, çok mu pahalı bi olay yoksa millet elektrik aksamıyla oynamak mı istemiyor...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
valla ben vfr ye xenon takmak istedim ama adaptörleri takacak yer bulamadım.birini sol grenajın içine gizleyebildim ama diğerine yer bulamadığım için sökmek zorunda kaldım...bakalım belki başka bi yer buluruz...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
bi halta benzemiyo ozaman:)cem yılmazın reklamındaki şaşı kediye benziyo:)boncuk a:)
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
buyrun beyler vıdeo yu ızleyın eger bıraz el becerınız varsa:p su parasına yaparsınız bunu ama motora monte sızı bıraz ugrastırabılır dıkkatlı ızlıyın malxeme hazır olunca yarım saatlık işi war cok harıka duruyo yalnız hele r1 de oooff ruya gıbı yhaaaaaa kolay :cat::cat:gelsınnnn :wiinkk:http://video.google.com/videoplay?docid=980547339061120203
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
r1 e mukemmel gıtmıs solenecek bı sey kalmamıs zaten hakkaten dehset gorunuo...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben nasıl görmemişim daha önce bu topici yaw..:)

Benim egcel eye'ler:bounce: artık iyi görmez olmuş.. :p

Bakım zamanı gelmiş demek ki..Doktora yol göründü :cherry:

R1 gerçekten çok keskin bakışlı olmuş..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
Halo Angel Eyes

HALO angel eyes' ın mutlaka marka ve modele uygun olarak imal edeni alınmalı. Kötü bir angel farın içini eritebilir. Ben yurt dışından getirtirip taktırdım motorun rengine uygun olması için kırmızısını getirttirdim ama takarken çok dikkatli olunması gerekiyor. far tamamen açılıyor ve bir seferde oturmassa ilerde tekrar açılması gerekebiliyor. Benim fara ilk taktıkları vibrasyondan farın içine düştü farı tekrar açmak zorunda kaldık kapattığımızda olmadı dolayısıyla yeni far almak zorunda kaldım. mutlaka işi bilen biri takmalı. Benim yaptırdığım ustaya yaptırabilirsiniz işi bende öğrendi. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem alper sende al artık bi ss bıktırdın bizi..:p

şaka şaka

ama bi ss in olacak aksam çekicen bi pastane kenarına yada lokanta yanına açıcan angel eyes aydınlatmayı bakk millet nasıl hasta kalıyor o motora..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst