Süpermoto pist günü

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Supermoto pisti bizim için oyun parkı demek.Bir ara akyazının yarışlar haricinde kapatıldığını okumuştum.Orada güzel eğlence olabilirdi nispeten.Sonra sokaklarda manifesto peşine düşüyoruz.Hoş supermotonun bu holigan kısmına da yok değilim ama şu tarz imkanlar çok klas olurdu.
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Youtube de izlediğim güzel bir süpermoto pist günü videosu..
Adamlar hem eğleniyor hemde yeteneklerini geliştiriyorlar... olay bu aslında da nerde bizde bu imkan...
iyi seyirler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst