süper yaaa

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:süper yaa cok komikmiş paylasım için saol :cat:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
şifa mı olsun:silent:hayvanlara eziyet falan yapılınca hemen hayvan severler devreye girer ya hani:)insan hata bayan sever arkadaşlar insan hakları çiğneniyo eeelooo:mrgreen::mrgreen::mrgreen:nerdesiniz:queen:

Ramazan mubarek gün şifa olsun demekten başka yorum yapamıyorum :)anladın sen onu:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bayan arkadaşın tavırları nasıl ama bir hava bir calım bakışlar falan ama nafile hoooooop mideye her seyrettigimde gülüyorum yaaaa:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kadın o mimik ve tavırlarla koca yaratıktan ne beklentisi vardı bilemiyorum ama bence kingkong'dan daha gerçekçi bir senaryosu olduğu kesin... goril bu yer tabi.. aşk meşk ne bilsin.....
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
şimdi burdan vespacıların goril oldugu sonucu mu çıkıo:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
güzelmiş, teşekkürler :)
daha önce verilmedi heralde, ilk defa seyrettim ben.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
kadını yemesi güzelde yeme şekli yanlışşş :queen:

bak şindi herşeyi begendi de yeme şeklini begenmedi. hakkaten kingkong öle mi yenir? bak iso abin begenmediii :)

güzel reklam bayan neden gorilin üstüne gidiyor derseniz onun cevabını ancak bir bayan verebilir... :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bak şindi herşeyi begendi de yeme şeklini begenmedi. hakkaten kingkong öle mi yenir? bak iso abin begenmediii :)
Abi herşeyin bi adabı usülü var dimi ben onu bunu bilmem Adabı muhaşeret kurallarına göre bu böyle yenmezz:rendeer::queen:


güzel reklam bayan neden gorilin üstüne gidiyor derseniz onun cevabını ancak bir bayan verebilir... :)

Bende kamberimizi bekliyorum zaten hiç gereksiz yorumlarıyla bi konuya bu kadar ilgisiz kaldığı olmamıştı neyse damlar heralde birazdan:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst