- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
gerçekten güzelmiş reklamcılar düşünüo be kardeşim
şifa mı olsun:silent:hayvanlara eziyet falan yapılınca hemen hayvan severler devreye girer ya haniinsan hata bayan sever arkadaşlar insan hakları çiğneniyo eeelooo:mrgreen::mrgreen::mrgreen:nerdesiniz:queen:
kadını yemesi güzelde yeme şekli yanlışşş :queen:
şimdi burdan vespacıların goril oldugu sonucu mu çıkıo:cherry:
Abi herşeyin bi adabı usülü var dimi ben onu bunu bilmem Adabı muhaşeret kurallarına göre bu böyle yenmezz:rendeer::queen:bak şindi herşeyi begendi de yeme şeklini begenmedi. hakkaten kingkong öle mi yenir? bak iso abin begenmediii![]()
güzel reklam bayan neden gorilin üstüne gidiyor derseniz onun cevabını ancak bir bayan verebilir...![]()