- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 670
HAHA en kral avatar benim avatar.PAylasım için teşekkürlerGokhan2433 Neiş Afırtmışsın en afilli olanııı helall :queen::mrgreen:
HAHA en kral avatar benim avatar.PAylasım için teşekkürlerGokhan2433 Neiş Afırtmışsın en afilli olanııı helall :queen::mrgreen:
HAHA en kral avatar benim avatar.PAylasım için teşekkürler![]()
Sen beni yoldan mı çıkaracaksın![]()
![]()
Enduro diyoruz koyduğun resimlere bak :queen: Onur da yok, tek kaldım:queen:
Hadi ordan benim ki![]()
Var mısın yarışa :queen: :queen: :queen:

Benim motorumun kanatları varrr.Hadi ordan benim ki![]()
Var mısın yarışa :queen: :queen: :queen:
Benim motorumun kanatları varrr.
--
Kuş gibi süzülüp arı gibi sokar
Verdimi aragazı asfalt ağlar
Bu yollar ona hasta
oda yollara
Gömsende beni mezara
Bitmez bu sevda
:mrgreen: