SÜPER Duvar Kağıtları

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen beni yoldan mı çıkaracaksın :p :p

Enduro diyoruz koyduğun resimlere bak :queen: Onur da yok, tek kaldım :p :queen:

HAHA en kral avatar benim avatar.PAylasım için teşekkürler:)

Hadi ordan benim ki :p :p Var mısın yarışa :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen beni yoldan mı çıkaracaksın :p :p

Enduro diyoruz koyduğun resimlere bak :queen: Onur da yok, tek kaldım :p :queen:



Hadi ordan benim ki :p :p Var mısın yarışa :queen: :queen: :queen:

Kafka Çıkmasınn :queen: :p :mrgreen: Gene Bulurum Sizee :p

Bişe Deül :mrgreen: ONUR Yoksa Ahanda Avatarı Varrrrrr :queen: :p :mrgreen:

Kulakları Çınlasın Keratanınn :p :mrgreen:

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Heee zaten Bmw ye sadece avatarla sahip olacak o bu gidişle :p :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motorumun kanatları varrr.
--
Kuş gibi süzülüp arı gibi sokar
Verdimi aragazı asfalt ağlar
Bu yollar ona hasta
oda yollara
Gömsende beni mezara
Bitmez bu sevda
:) :mrgreen:


Gokhan2433 İlham Gelmişşş :queen: :p :mrgreen:

2pac Efem Tşk :)



 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Valla bi yerlerden estirdi 5 sn de yazdım hehehe:mrgreen:Bilindik sözler canım normaldir:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yeter hadi ben çıkıyorum, bünyeme fazla geldi :salut: Cygnusa talim, vın vın eve gideceğim :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeter hadi ben çıkıyorum, bünyeme fazla geldi :salut: Cygnusa talim, vın vın eve gideceğim :salut:

Elindekinin Kıymetini Bil Yafyu :pale: Hiç Olmayanlar Neyapsınnn ¿ :salut:



 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
ilk resimde motorun ön tekerinin havası bayağı inmiş gördüm...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mavicik eline sağlık...Güzel resimler....Sıradaki resmi şahsıma özel istiyom...:p

Artık hediye edersin dimi?...:p
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
canım kardeşlerim bu resimleri böle halka açık yerlere koymayın beni katil zanlısı durumuna düşürmeyin :p

gerçekten dehşetler yaww =(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yetiştimm Arkadaşlarrrrr :queen: :p :mrgreen:

Herkese çok Tşk Göstermiş olduğunuz İlgiden Dolayı :) :rendeer:

alp_tunay Abimm istediğini Seçç Buyur :) :) Abilerin Kralıı :)











 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst