Süper Bi Sürüş Yeteneği

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yBdaIk2LTfo&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yBdaIk2LTfo&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Umarım Sımdı Dogru Yere Acmısımdır Skull
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
55
bak ya bende nasıl böyle düşmeden dikiyor havaya dedim meğer kuyrukta özel demir varmış pehh bütün havası gitti:mrgreen:
'kısakanan bi insanın davranışları'
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi yatıyor...!.....
Tebrikler..
Eline emeğine sağlık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fırlama yaa:cyclopsan süper gerçekten.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ne var bu hareketlerde bende yaparım unları hemide kt125'le:p:p:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Aynı ben :)

y1pxYmjnnWG200h1H-JaqpZYCok6XOYe8Hm1uMbv-Q4SdTh_rER54iMiOCIpWuw6pi1n8XLdxFyUe4


Aynı ben ...
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
zavallı motor.. dile gelse herhalde derki; bu alemde hiç mi akıllı yok.. bendeki şansa bak diye düşünür sanırım.. ama daireler çizdigi yere bittim..paylaşım için saol....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enerjisi içine sığmayan arkadaşlarımız bunlar, çocuk bitirmiş olayı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamların ülkesinde hersey ucuz her türlü imkan var..

motoru yakında düş kalk pert eder..

bunu yaparken lastik havalarına baktınızmı mükemmel denge için lastiğin havası indiriliyor..
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
54
ben delipoyraza katılıyorum son derece bır kacgun gıremedık ıs degısaklıgı dolayısıyla sıteye neler olmus yaa
bu arada cocuk yuvası lıstesınden benı cıkartmayın
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yBdaIk2LTfo&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yBdaIk2LTfo&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Umarım Sımdı Dogru Yere Acmısımdır Skull
Gerçekten tebrikler.Ama motorda limitör(yanlış hatırlamıyorsam) var.Taklılan bir aparat sayesinde tektekerdeyken açıyı kendi ayarlıyor,çok diktiğinde gaz kesiyor,yere inerken ise gaz açıyor.Bu sayede tektekerdeyken 2 elini birden bırakabiliyor.Ama yinede diğer hareketler güzel Tebrik etmek lazım..

Hocam aynı sen değil sanırım bi fark var gibi geldi aranızda..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaykay gibi kullanıyo vatandaş motosikleti.. valla kıskandım hakketen.. çok yetenekli..
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
kim ne derse desin yetenekte var ama, bu tür hareketler düşe, kalka öğrenilir, valla türkiyede bir granaj 400 ytl olunca yok ağbi ben almiyim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tek farkettiğim arka lastiğinde 5 hava ya var ya yok.... :cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
sadece iki kelime PARA VAR HUZUR VAR emin olun başka hiç bir şey değil yoksa bzde ne cevherler var bunlar tırt kalır
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Evet bende dicektim ki böle şeyleri izlediğimde sinirleneyimmi takdir mi edeyim arada kalıyorum die. Motor fiyatları bizimkilerin yarısından da az olunca adamlar gözününn yaşına bile bakmıyor. Hadi bakalım sonra sen motoru bi yan yatır da görelim :jocolor::jocolor::jocolor:..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst