Suomy, Nolan,Schubert,NZI vb..

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Arkadaşlar bugün tüm verdiğiniz tavsiyeler aklımda kask almak için galeriye gittim.
Motosikletimi de aynı galeriden aldığım için sahibini tanıyordum ve fiyatlarda biraz indirim yaptılar.
Öncelikle Suomyi denedim. Kask görünüş ve kalite olarak iyi görünüyor fakat kafama bir türlü oturmadı. L çok sıkı XL ise çok geniş geldi.
Üstüne bir de indirimli olan fiyatı bile 600 TL olunca doğrudan vazgeçtim.
Daha sonra IXS'in ellerindeki en iyi kaskını denedim. Kask güzel duruyordu fakat kafama taktığımda yanaklarımı rahatsız ediyordu. Bu rahatsızlık dar olmasından dolayı da değildi. Bu rahatsızlığın üzerine bir de fiyatının 550 TL olduğunu öğrendiğimde doğrudan vazgeçtim.
Son olarak satıcının başından beri gerek kalite gerekse fiyatından dolayı tavsiye ettiği model olan Shark S800'ü denedim. Kask kafama cuk diye tam olarak oturdu.
Bunun yanında antifog özelliği de vardı. Fiyatının da 230 TL olması beni cezbetti.
Sonuç olarak Shark S800 aldım. Eve dönüşte sağanak yağış altında yol almam dolayısıyla 100km/s hızını geçemedim. Ama bu hıza kadar eski kaskım LS2 den sonra gerek rüzgar geçirmeme gerekse sessizlik konusunda daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.
Eve geldiğimde google da biraz bakayı dedim ve şu linki buldum :

http://www.turkbikers.com/forum3/showthread.php?tid=948

Bu linke göre gayet başarılı bir kaskmış hatta Suomyden çok daha iyi puan almış.

Şimdilik daha tam olarak deneyemedim. Deneyimlerimi de yazacağım. Aranızda bu kaskı kullanan var mı? Ayrıca fiyat olarak nasıl sizce?
Hocam yoksa Özgül motordan mı aldınız s800 ü :)

Ben de dün gittim ve agv k ile s800 ü denedim ...

Ama aralarında karar veremedim bi türlü

Agv yi motorla beraber denedim ama s800ü denememe izin vermedi özgül motor ... Ben de vazgeçtim ... Biraz daha araştırmak istedim shark s800ü ..

Siz 100 km deki performansını anlatabilirisiniz s800ün ..

Rüzgar geçirmezliği nasıl acaba ?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Evet ordan aldım. Valla şu an fazla deneme fırsatım olmadı çünkü sağanak yağışa yakalandım ve hemen eve kaçtım. Yani 100km/s hızın üstüne çıkamadım. Ha şunu rahatlıkla söyleyebilirim. LS2 den sonra daha sessiz ve rüzgar geçirmeyen bir kask. Anti buğu özelliğini tam çözemedim. Buğu yapmıyor ama yine de görüşü azaltıyor.
Tam testlerimi yağmursuz bir havada 120-140 km hızlara çıkarak yaparım.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Arkadaşlar bugün tüm verdiğiniz tavsiyeler aklımda kask almak için galeriye gittim.
Motosikletimi de aynı galeriden aldığım için sahibini tanıyordum ve fiyatlarda biraz indirim yaptılar.
Öncelikle Suomyi denedim. Kask görünüş ve kalite olarak iyi görünüyor fakat kafama bir türlü oturmadı. L çok sıkı XL ise çok geniş geldi.
Üstüne bir de indirimli olan fiyatı bile 600 TL olunca doğrudan vazgeçtim.
Daha sonra IXS'in ellerindeki en iyi kaskını denedim. Kask güzel duruyordu fakat kafama taktığımda yanaklarımı rahatsız ediyordu. Bu rahatsızlık dar olmasından dolayı da değildi. Bu rahatsızlığın üzerine bir de fiyatının 550 TL olduğunu öğrendiğimde doğrudan vazgeçtim.
Son olarak satıcının başından beri gerek kalite gerekse fiyatından dolayı tavsiye ettiği model olan Shark S800'ü denedim. Kask kafama cuk diye tam olarak oturdu.
Bunun yanında antifog özelliği de vardı. Fiyatının da 230 TL olması beni cezbetti.
Sonuç olarak Shark S800 aldım. Eve dönüşte sağanak yağış altında yol almam dolayısıyla 100km/s hızını geçemedim. Ama bu hıza kadar eski kaskım LS2 den sonra gerek rüzgar geçirmeme gerekse sessizlik konusunda daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.
Eve geldiğimde google da biraz bakayı dedim ve şu linki buldum :

http://www.turkbikers.com/forum3/showthread.php?tid=948

Bu linke göre gayet başarılı bir kaskmış hatta Suomyden çok daha iyi puan almış.

Şimdilik daha tam olarak deneyemedim. Deneyimlerimi de yazacağım. Aranızda bu kaskı kullanan var mı? Ayrıca fiyat olarak nasıl sizce?

SLM İzmır de nerden aldınız acaba kaskı.bende dusunuyorumda.Şeref
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Evet ordan aldım. Valla şu an fazla deneme fırsatım olmadı çünkü sağanak yağışa yakalandım ve hemen eve kaçtım. Yani 100km/s hızın üstüne çıkamadım. Ha şunu rahatlıkla söyleyebilirim. LS2 den sonra daha sessiz ve rüzgar geçirmeyen bir kask. Anti buğu özelliğini tam çözemedim. Buğu yapmıyor ama yine de görüşü azaltıyor.
Tam testlerimi yağmursuz bir havada 120-140 km hızlara çıkarak yaparım.

Hocam o zaman acele etmeyelim 2. testinizi bekleyelim .Rüzgar geçirezliği iyiyse alalım:cat:Bu arada anti fog aparatı bildiğim kadarıyla çıkabiliyordu...Havalarda düzeliyor şu zamanlar . Bir de kaskın ağırlığı ne kadardı .. Bakmayı unutmuştum :S

sero35
Eşrefpaşada özgül motor İstersen 2. test sonuçlarını bekle istersen beraber alalım fiyatı aşağı çekeriz :cherry:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Antifog olayı içindeki bir kaplama sanırım. Ama ne kadar başarılı anlayamadım. Gerçi bu fiyattaki bir kasktan öle süper ötesi bir performans beklemiyorum. 1. planda rüzgar almasın yeter. Ses izolasyonu ve antifog da ekstrası olur.
Bu arada genelde yabancı sitelerde kullanıcı yorumları var ve genelde herkes memnun görünüyo.

Ağırlık :1500 gr
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Hocam o zaman acele etmeyelim 2. testinizi bekleyelim .Rüzgar geçirezliği iyiyse alalım:cat:Bu arada anti fog aparatı bildiğim kadarıyla çıkabiliyordu...Havalarda düzeliyor şu zamanlar . Bir de kaskın ağırlığı ne kadardı .. Bakmayı unutmuştum :S

sero35
Eşrefpaşada özgül motor İstersen 2. test sonuçlarını bekle istersen beraber alalım fiyatı aşağı çekeriz :cherry:

tamam beklıyorum.

Hocam o zaman acele etmeyelim 2. testinizi bekleyelim .Rüzgar geçirezliği iyiyse alalım:cat:Bu arada anti fog aparatı bildiğim kadarıyla çıkabiliyordu...Havalarda düzeliyor şu zamanlar . Bir de kaskın ağırlığı ne kadardı .. Bakmayı unutmuştum :S

sero35
Eşrefpaşada özgül motor İstersen 2. test sonuçlarını bekle istersen beraber alalım fiyatı aşağı çekeriz :cherry:

tamam beklıyorum.fazla acelem yok .
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Arkadaşlar bugün yeni kaskımı otobanda 120-140 km hızlarında deneme fırsatım oldu. Öncelikle kask ile olan yorumlarımı LS2 ile karşılaştırarak yapacağım.
Rüzgar geçirme konusunda LS2 den sonra hiç geçirmiyor diyebilirim. Neredeyse hissedilmeyecek kadar az bir sızıntı var ama LS2 kullanırken gözüme gözüme vuran rüzgardan sonra süper diyebilirim.
Ses yalıtımı konusunda da LS2 den sonra gayet başarılı. Özellikle de LS2de oluşan rüzgar uğultusuna ek olarak kaskın içine sızan rüzgarın 100km/s hızdan sonra ıslık ile sesi daha da arttırmasından sonra Shark S800 çok daha sessiz bir kask. Tabiiki bir Schubert değildir ama yine de ben bu fiyata memnun kaldım.
Son olarak buğu engelleme olayını dün tam anlayamamıştım. Bunda dünkü yolculuğumda vizörümün arabaların yerdeki su ile birlikte attığı çamurla kaplanmış olmasının de etkisi vardı. Bugün gördüm ki buğu engelleyici gerçekten de işe yarıyor. Bugün hiç buğu yapmadı vizörüm.
Tüm bu yorumlarından sonra her ne kadar daha kaliteli bir kask kullanmamış olsam da şöyle bir puanlama yapabilirim.

---------------- LS2 Cartoon Vs Shark S800
Sesssizlik : --------- 4 ------------ 6
Rüzgar yalıtımı :------ 4 ------------ 7
Buğu engelleme:------ 0 ------------ 6

Değerlendirmeleri 10 puan üzerinden yaptım. Tabii profesyonelce yapılmış ve her modeli deneyip hepsine göre yapılmış bir değerlendirme değil. Ama diğer markaları kullanan arkadaşlarımdan aldığım yorumlar doğrultusunda kendimce yardımcı olabilmek adına puanlama yaptım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Dün ben de shark almaya gittim özgüle,ama ne s800 ne de s500 kalmış ellerinde... Ben de gittim agv k serisi almak gibi bi hata yaptım sonrasında:cyclopsan
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Daha dün Özgül motordaydım ve bir sürü Shark S800 vardı. Sanırım 2 mağazaları var. Ben Eşrefpaşadaki asıl yerlerinden bahsediyorum. Sen nereye gittin ki.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eşrefpaşadaki mekana gittim ben de.. s8oo bir iki tane vardı ama bedenleri uymuyordu...Evelki gün ege üniversitesi güvenlikçilerinden bi 10 kişilik grup gelmiş shark kaskları silmiş süpürmüşler ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst