Sulu Gözlü Müsünüz?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bazen motorum gaz yemiyo :pale: bir ağlıorum bir ağlıorumki sormayın :salut: :p:p:p:p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sulu göz ben gene gözünden yaşlar akarak yazmaktayım sıkıldım ağlamaktan ağlamak istemiyorum ama engel olamıyorum buna insanların adiliğine bilmişliğine daha bir sürü şey of of
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yay burcuyum , felaket duygusalım ama kolay kolay ağlamam. suratımın şekli değişir sus pus olurum ama yinede ağlamam :p ağlarsam da 10 saniye sürer :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben çok böyle feryat etmem ama acı bişeyle karşılaştığımda yada dini yada vatani bi şiir güzel okunuyorsa,gözlerimden bi kaç damla süzülür,ağlamayan adam merhamet edemez...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Sinirlendiğimde gözlerim kıpkırmızı olur ve yaş gelir millet ağlıyormusun fln dalga geçer ama sinirimi çıkartığımda geçiyor:cyclopsan
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
sulu göz ben gene gözünden yaşlar akarak yazmaktayım sıkıldım ağlamaktan ağlamak istemiyorum ama engel olamıyorum buna insanların adiliğine bilmişliğine daha bir sürü şey of of

Yemin olsun seni bu kadar ağlatan adilikleri çok bilmişleri bir gün yok edicem cicim....Dediğin gibi sadece zaman.....Allah herkese herşeyin hayırlısını nasib eder inşallah herkes hak ettiğini bulur nolur ağlama :salut:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
patronum beni sinir etti ben gene ağlamaklıyım nefret ediyorum bundan da bu arada ağlamak acizlik diyenler olursa ağlayamadığımda bayılcam sinir krizi geçircem onu biliyorum ağlayıp rahatlamak en güseli ama ben ağlamaktan sıkıldımmmmmmmm
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
patronum beni sinir etti ben gene ağlamaklıyım nefret ediyorum bundan da bu arada ağlamak acizlik diyenler olursa ağlayamadığımda bayılcam sinir krizi geçircem onu biliyorum ağlayıp rahatlamak en güseli ama ben ağlamaktan sıkıldımmmmmmmm

Bundan sonra ağlamayacaksın inşallah ve gülmekten sıkılacaksın mutlu olmak artık nefes almak gibi olacak bunlar için gerekli olan tek şey zaman sakın üzme kendini biliyorsun insan ne yaparsa kendine yapar nolur üzme kendini bırak patronlarınla dalga geç takma onları sadece işini yap ve çık merak etme cicim herşey çok güzel olacak İNŞALLAH :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsanlar içinde nasıl kahkaha atabiliyorsam içimden geldiğinde de utanmadan sıkılmadan nerede olursam olayım ağlarım :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut: evet yine ben ve ben gene ağlıyorum çok canım sıkılıyor kaçgündür o kadar içim doldu ki gülerken ağlamaya başladım gene. yemekte gül gül birden bire ağlamaya başla of of
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
ağlamak ??? Hemde sular seller gibi :mrgreen:
Problem olduğundan değil maksat Gözüm güzel olsun :p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağlamak ??? Hemde sular seller gibi :mrgreen:
Problem olduğundan değil maksat Gözüm güzel olsun :p

allahım ya sen ayrı cumhuriyet gözlerim güsel olsun diye he :p ama haklısın ben ağladıktan sonrada gözlerim çok güsel olur ama güsel olması için ağlamak istemiyorummmmmmmmmmm:salut:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ağlayamam ne kadar sıkarsam sıkayım olmuyor hatta çok duygulandığım anlarda ani bi baş ağrısı olur ağlayamadığımdan sanırım psikolojik esnerken gözlerim yaşarıyor ama
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok canım o nerden çıktı

:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

heheheheheh allahtan hiç ağlamıyorsun :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağlarım hemde cok hemde her gün ama kimse görmes annem bile.. gece yatagıma girerim yorganı kafama cekerim ve aglarım hemde yagmurları azdırırcasına.. ama insanların gördüğü sadece gülen yüzümdür :cherry:

Bende ailemin yanında ağlamayı sewmem onlar görmeden sessizce ağlarım ama normalde dışarda işte ağlada ağla hatta sahilde tek başıma oturup ağladığımı bilirim bu yaz
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kolay kolay aglıyamam daha dogrusu beni neyin aglatıcagı hiç belli olmaz çok üzüldüğümde taş kesilip tebki veremem bazen küçücük bişey (genelde patlama toktası oluyo) kendimi tutamayıp bırakırım göz yaşımı

genelde kimseye göstermem tek başıma sessiz sessiz aglarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst