suleyman memnun servisindeki ustanın yaptığı!!!

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
clay' Alıntı:
BU VE BUNUN GİBİLER OLDUĞU MÜDDETÇE BU MEMLEKET BİR ADIM GİTMEZ GERİLER. YATAN ŞEHİTLERİMİZEDE YAZIK OLUR BENCE KEMİKLERİ SIZLIYODUR KUSURA BAKMAYIN.
Ya şehitlerimizin kemikleri ile ne alakası var. Kullanmayın kutsal değerleri böyle şeyler için lütfen
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
yetki ünvanı taşıyan bi servisin markanın modellerine göre muamamele yapma seçeneği yoktur.yamaha markasını taşıyan bütün motorlara bakmak zorundadır.
ilgili makamlara iletilmesi gereken bi durum.ama sonuçta iş gene ustanın başına kalacak gibi görünüyo.beyfendiler sıkışınca yüklenecekler ustaya:farao:
ben nissan yetkili servisinde çalışıyorum,bırak aracı geri göndermek ters bi cevap,müşterinin kıllanacağı bi harekette bile uyarı alıyoruz.hatta bizim baktığımız marka harici zor durumda kalmış araçlarada yardımımız dokunduğu oluyo bazen,bunlar nasıl oluyoda müşteriyi bu şekilde madur ediyolar anlamak güç.hemde yağmur altında ve yardım talebine rağmen:farao:
acaba servis iki kademede işliyo,ybr tarzı ufak motorlara ayrı atölyede,büyük motorlara ayrı atölyedemi servis veriyolar diycem ama bu durumdada diğer atölyeye yönlendirmeleri gerekirdi:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostlar 2004te s.memnundan ybr almıştım...daha doğrusu beldeyama fabrika beni oraya yönlendirmişti...neyse alırken burada ybrlere servis hizmeti vermediklerini söylediler...ordaki usta % 50 sistemiyle çalıştığı için S.Memnunun hem işine geliyor hemde ustaya borusu fazla ötmüyor...yani anlayacağınız usta yarı özerk takılıyor...birazda artist biri zaten...ama çırağı çok iyi bir çocuktu...oda işten anlıyordu...benimle ilgileniyordu...geçen sene emanet motorla kaza yaptı vefat etti...daha 19 yaşındaydiş ve çok samimiydik...birgün gittim naber falan hatır sormak için...demezlermi vefat etti...tam bir şoktu...


ayrıca fabrikaya S.Memnunu şikayet etmeninde bir anlamı olmaz hatırlatayım...S.Memnun hem kişisel olarak hemde satış anlamındaki en başarılı bayidir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun arkasına bağlayıp sürüklyecen , bak bi daaa yapıyorlar mı ? :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işş mete çok kötü olmuş
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
mete_han, işte o yüzden Beldeyama'ya değil direkt olarak Koç Holding'e ve Yamaha'ya şikayet edilecek yani umarım..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ilnapoli' Alıntı:
mete_han, işte o yüzden Beldeyama'ya değil direkt olarak Koç Holding'e ve Yamaha'ya şikayet edilecek yani umarım..

dostum bayiler ve fabrika yönetimi satış departmanı olmuş kanka...yani kimi kime şikayet etcenki...bilirsin imam imamı ısırmaz ambiansı...Koç Holding bir alternatif olabilir ama bende fabrikayla kankayım abi...yani görmedim duymadım bilmiyorum...ilerleyen günlerde vmax250 patlatabilirim...elemanlar lazım bana...:queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
ooo senin planlar derinmiş.. :) hayırlısı olsun valla.. biz fuarda bi yoklarız artık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne servismiş yaw su süleyman sabahtan beri maşallah....:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ilnapoli' Alıntı:
ooo senin planlar derinmiş.. :) hayırlısı olsun valla.. biz fuarda bi yoklarız artık..

kanka senin avatarı görünce aklıma geldi...bugün gümrükte Ducatiden ithal edilen giysi tarzı malları çekmeye çalıştık...Yenisahradaki bir şirkete...yarına kaldı...Gümrük Beyannemesine bakınca bi hoş oldum...sanki kendi malım gibi geldi...motorcuyuz ya...daha bi özveriyle yaptım işimi...ne ahmaklık değilmi...:queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
yok be abi öyle deme.. ne ahmaklığı.. ucuza alalım bir iki ducati montu.. sen orda da bağlantı yaparsın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bekliyodum böyle ahlaksız bir teklif iyimi...:p

ama nayır nolamaz...

iş etiğime aykırı...ucuza ayarlayamam ama kolilerden çalabilirim...:p


maliyetini bi görseniz ahanda .ıçınızı tavana vurmazsanız ne olayım...:mrgreen:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
bu yamaha servis konusunda çok kötü. bende ybr vardı ilk bakıma götürdüm sadece yağ parası alması gerekirken 50 ytl istemez mi. şerefsizin tekiydi, daha sonra yamaha yetkiyi almış ondan zaten, ama yetki şu anda bisikletçi de. 15 metre kare pislik içinde bir yer.yamaha bu işi düzeltmeli. cbr 'ı pendik güngör motora ilk bakıma götürdüm 15 ytl aldılar. hondadan şaşmayın derim ben.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direk fabrikayı arasanız yada hangi gruba bağlı ise şikayet edin
benim 9 aydır gelmeyen egzoz geldi
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Metehan üstadım Süleyman bey'in arası bazı diğer büyük firmalarla bozuk,rotary toplantısı ya da TMF ödül töreniydi galiba;giden arkadaşlar Sülo nun diğerlerine bayağı! soğuk davrandığını söylemişlerdi.En güçlü değil demek ki-pekala şikayet edilebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst