Subwoofer'ı Eve Bağlamak::..

Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
65
Senin işini görecek adaptör (10-15 AMP) en fazla 50 TL dir (mutlaka tam regüleli olsun. Distorsiyon olmaz). Bir ucu 3.5" trs (küçük çivi jack) diğer ucu RCA (TOS) jack olucak. RCA'lar anfiye 3.5 ise bilgisayara gireceksin. Bir de anfiye voltaj verdiğin halde çalışmayacaktır. + ve - ucunun olduğu yerde REM diye bir uç daha vardır. + dan aldığın ucu her hangi kısa bir kablo ile oraya köprülersen çalışıcaktır. Eğer imkanın varsa ve yapabilirsen REM ile + uç arasına bir "on-off" anahtar koyarsan sök çıkarttan kurtulursun. Umarım yazılanlar işine yarar,,,,
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu canavarı anfisi ile besleyebilmenin en ucuz ve pratik yolu PSU kullanmaktır.
En azından cooler master marka 500 watt civarı bir psu ile işini görebilirsin.
Daha güçlü olsa daha iyi olabilir yalnız fiyatlar bir anda uçmaya başlar.
Kaliteli psu lar yüksek amper değerlerine ulaşabilirler. (bende enermax vardı 3 kanaldan 30 ar amper 12 volt verebiliyordu)
Dediğim gibi coolermaster ,enermax,zalman,silverstone,bequite,fsp gibi markaları seçmen gerekli.
Hatta istersen anfinin pc ile beraber açılmasını bile sağlayabilirsin :)
Bağlantı konusunda yardıcı olabilirim.

Yalnızzzzzz. Sana son tavsiyem bunu ikinci el olarak satıp adam akıllı bir markanın ev tipi suboofer ını kullanmandır. Çok daha kaliteli güçlü ses alırsın ve birçok angarya ile uğraşmak zorunda kalmazsın.(oto sistemlerinin evde iyi sonuç verdiği sadece bir efsanedir)
Birde örnek link verelim bu kadar yazmışken :)
http://forum.donanimhaber.com/m_22601443/tm.htm

Herşeye rağmen ben bunu evde çalıştırmak isterim derseniz.
300-400 watt arasında fsp marka bir psu ile işinizi görebilrisiniz. Baktınız yetmedi ihtiyacı karşılamadı (ki yeteceğini düşünüyorum) aynısından bir psu daha alıp paralel bağlarsınız sorun çözülür.
Eyvallah kardeş elimde 250w güç kaynağı vardı sanırım 400w Rms anfiyi besler,1000w Jbl bas ve sony kolonlara mdf yaptım duruyordu:cherry: fazla ses açamıyorum biraz kalite dinleyelim. :cat:
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Senin işini görecek adaptör (10-15 AMP) en fazla 50 TL dir (mutlaka tam regüleli olsun. Distorsiyon olmaz). Bir ucu 3.5" trs (küçük çivi jack) diğer ucu RCA (TOS) jack olucak. RCA'lar anfiye 3.5 ise bilgisayara gireceksin. Bir de anfiye voltaj verdiğin halde çalışmayacaktır. + ve - ucunun olduğu yerde REM diye bir uç daha vardır. + dan aldığın ucu her hangi kısa bir kablo ile oraya köprülersen çalışıcaktır. Eğer imkanın varsa ve yapabilirsen REM ile + uç arasına bir "on-off" anahtar koyarsan sök çıkarttan kurtulursun. Umarım yazılanlar işine yarar,,,,

çok teşekkür ederim arkadaşlar bu konuyu sık kullananlara ekliyeceğim aracım satılmazsa geri koycam mecburen :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------

birde arkadaşlar konuya çok yersiz ama bu aracın plakasını ben çercevesiz yapıştırdım siyah slikonla fakat plaka kendiliğinden çerceve gibi bişi yapmışlar siyah mürekkeple onun yanlarını nasıl silebilirim tinerli bez işe yararmı
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Eyvallah kardeş elimde 250w güç kaynağı vardı sanırım 400w Rms anfiyi besler,1000w Jbl bas ve sony kolonlara mdf yaptım duruyordu:cherry: fazla ses açamıyorum biraz kalite dinleyelim. :cat:
Gerçekten 250 watt mı acaba. Bunu en kolay markadan anlayabilirsiniz.

Everest,codegen,sunny,rain,piranha, vsvsvsvs markalara o konuda kesinlikle güvenmeyin. Zayıf oldukları gibi yüke binince çabuk arıza yapıyorlar . Volaj kaçırıp cihazı çöpe çevirebilirlerki bu durumlar içinde neredeyse hiçbir koruma önlemleri yok.
Kullanılabilicek en kötü marka (ki kalitelidirler lafın gelişi kötü) fsp yada cooler master olmalı..

Bu arada watt konusuna fazla takılmayın. Rakamların neredeyse çoğu sallama :) yada absürt kriterlerle hesaplayıp gerçek dışı rakamlar çıkarıyorlar. Ne o bas 1000 watt nede o anfi 400 watt aslında.
Aşşağıdaki linke bakın. Mono bir anfi 8ohm da en hakikisinden 500 watt veriyor. yaklaşık boyu iki tanesi yan yana gelince ortalama bir çamaşır makinesi ebatlarında oluyor ki mono anfi olduğu için iki tane kulanılmalı. Ağırlık tam 61.3 kg bir tanesi için (eski versiyonu dahada ağırdı)
http://www.marklevinson.com/ProductDetails.aspx?prdid=1
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten 250 watt mı acaba. Bunu en kolay markadan anlayabilirsiniz.

Everest,codegen,sunny,rain,piranha, vsvsvsvs markalara o konuda kesinlikle güvenmeyin. Zayıf oldukları gibi yüke binince çabuk arıza yapıyorlar . Volaj kaçırıp cihazı çöpe çevirebilirlerki bu durumlar içinde neredeyse hiçbir koruma önlemleri yok.
Kullanılabilicek en kötü marka (ki kalitelidirler lafın gelişi kötü) fsp yada cooler master olmalı..

250W'sa gerçektir 300w da olabilir tam bilmiyorum. ama Escort Pc'den çıkma 2003'ün en pahalı Pc'sin den çıkma 2450Tl vermiştim o zaman P4 3,2GHz.:p
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
hee unutmadan kabin açıkken araba 2.viteste çekmiyor nedeni nedir
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buji kablolarını anfi çıkışına bağlarsan hiçbir problem olmaz bende de oldu.:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu canavarı anfisi ile besleyebilmenin en ucuz ve pratik yolu PSU kullanmaktır.
En azından cooler master marka 500 watt civarı bir psu ile işini görebilirsin.
Daha güçlü olsa daha iyi olabilir yalnız fiyatlar bir anda uçmaya başlar.
Kaliteli psu lar yüksek amper değerlerine ulaşabilirler. (bende enermax vardı 3 kanaldan 30 ar amper 12 volt verebiliyordu)
Dediğim gibi coolermaster ,enermax,zalman,silverstone,bequite,fsp gibi markaları seçmen gerekli.
Hatta istersen anfinin pc ile beraber açılmasını bile sağlayabilirsin :)
Bağlantı konusunda yardıcı olabilirim.

Yalnızzzzzz. Sana son tavsiyem bunu ikinci el olarak satıp adam akıllı bir markanın ev tipi suboofer ını kullanmandır. Çok daha kaliteli güçlü ses alırsın ve birçok angarya ile uğraşmak zorunda kalmazsın.(oto sistemlerinin evde iyi sonuç verdiği sadece bir efsanedir)
Birde örnek link verelim bu kadar yazmışken :)
http://forum.donanimhaber.com/m_22601443/tm.htm

Herşeye rağmen ben bunu evde çalıştırmak isterim derseniz.
300-400 watt arasında fsp marka bir psu ile işinizi görebilrisiniz. Baktınız yetmedi ihtiyacı karşılamadı (ki yeteceğini düşünüyorum) aynısından bir psu daha alıp paralel bağlarsınız sorun çözülür.

:cat: ağzımdan almışsın en doğru cevap
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
10
dostum bu işin en doğrusu ev için tasarlanmış bi sistem almaktır ama bu bası kullanmakta ısrarlıysan benim sana tavsiyem anfini sat 220 beslemeli ev anfileri var tahmini senin anfinle aynı fiyattır daha sonra bası 8 ohm olarak anfiye gir ama bir şeyide unutma bilgisayara bağlayacağın bu alet ses açtıkça hdd lere zarar verecektir bu arada unutmadan 12 volt 30a 40a gibi adaptör veya trafo adına ne dersen artık bende bi ara araştırmıştım 450 rms jbl için 300 tl den kapı açıyorlar 50-60 tl civarına bulamazsın o paraya ancak 2.el bi akü alırsın bide akü için şarz aleti bağlantıyı ordan yaparsın ama evin içine akü sokmak ne derece doğru onada sen karar ver.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Kullanılabilicek en kötü marka (ki kalitelidirler lafın gelişi kötü) fsp yada cooler master olmalı..

* az daha kızacadım fsp ye kötü dedin diye ha :mrgreen:. fsp, işi psu üretmek olan bir firma, yani fırıncının ta kendisi. yalnız cooler master yeterince kaliteli değildir, orta karardır diyelim; tercih edilmemesinde fayda var.

* bilgisayarda kullanılan psu nun 1000w lık olması toplam güç çekişinin 1000w olacağı anlamına gelmez. güncel bir sli/crossfire sitem toplasak bile herhal toplam güç tüketimi 500w civarı olur

konuya dönersek:
gerçek 50w ses ile sanırım ufak çaplı bir konser verilebilir.
evde 2.7w lık hoparlör kullanıyorum, daha sesi sonuna kadar açmadım :)
evin içinde bu derece bir sistem biraz fantazi olur. komşularla akrabalık ilişkileri gelişebilir.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
* az daha kızacadım fsp ye kötü dedin diye ha :mrgreen:. fsp, işi psu üretmek olan bir firma, yani fırıncının ta kendisi. yalnız cooler master yeterince kaliteli değildir, orta karardır diyelim; tercih edilmemesinde fayda var.

Doğru söylüyorsunuz. Aslında en kötü değilde "çok kaliteli olmasına rağmen uygun fiyata bulunabilicek en iyi psu" demem gerekirdi. O anda kısa yoldan yazmışım işte :)
Watt konusunda gelince de iki mesaj yukarıda verdiğim link konuyu çok net açıklıyor. Arif olan anlar tadında :p
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Güç kaynağında en az "fsp" kadar kaliteli "high power" diye bir marka daha var 60tl ye gerçek 500w modelini alabilirsiniz vatandan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst