Bu canavarı anfisi ile besleyebilmenin en ucuz ve pratik yolu PSU kullanmaktır.
En azından cooler master marka 500 watt civarı bir psu ile işini görebilirsin.
Daha güçlü olsa daha iyi olabilir yalnız fiyatlar bir anda uçmaya başlar.
Kaliteli psu lar yüksek amper değerlerine ulaşabilirler. (bende enermax vardı 3 kanaldan 30 ar amper 12 volt verebiliyordu)
Dediğim gibi coolermaster ,enermax,zalman,silverstone,bequite,fsp gibi markaları seçmen gerekli.
Hatta istersen anfinin pc ile beraber açılmasını bile sağlayabilirsin

Bağlantı konusunda yardıcı olabilirim.
Yalnızzzzzz. Sana son tavsiyem bunu ikinci el olarak satıp adam akıllı bir markanın ev tipi suboofer ını kullanmandır. Çok daha kaliteli güçlü ses alırsın ve birçok angarya ile uğraşmak zorunda kalmazsın.(oto sistemlerinin evde iyi sonuç verdiği sadece bir efsanedir)
Birde örnek link verelim bu kadar yazmışken
http://forum.donanimhaber.com/m_22601443/tm.htm
Herşeye rağmen ben bunu evde çalıştırmak isterim derseniz.
300-400 watt arasında fsp marka bir psu ile işinizi görebilrisiniz. Baktınız yetmedi ihtiyacı karşılamadı (ki yeteceğini düşünüyorum) aynısından bir psu daha alıp paralel bağlarsınız sorun çözülür.