Subwoofer'ı Eve Bağlamak::..

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Beyler, odama bugün gelen canavarı nasıl bilgisayara bağlıyabilirim amfisi filan herşeyi tam. ::xrock::


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uygun adaptör 15-...A bulamazsan Pc bağlantısı hiç bir işe yaramaz.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu canavarı anfisi ile besleyebilmenin en ucuz ve pratik yolu PSU kullanmaktır.
En azından cooler master marka 500 watt civarı bir psu ile işini görebilirsin.
Daha güçlü olsa daha iyi olabilir yalnız fiyatlar bir anda uçmaya başlar.
Kaliteli psu lar yüksek amper değerlerine ulaşabilirler. (bende enermax vardı 3 kanaldan 30 ar amper 12 volt verebiliyordu)
Dediğim gibi coolermaster ,enermax,zalman,silverstone,bequite,fsp gibi markaları seçmen gerekli.
Hatta istersen anfinin pc ile beraber açılmasını bile sağlayabilirsin :)
Bağlantı konusunda yardıcı olabilirim.

Yalnızzzzzz. Sana son tavsiyem bunu ikinci el olarak satıp adam akıllı bir markanın ev tipi suboofer ını kullanmandır. Çok daha kaliteli güçlü ses alırsın ve birçok angarya ile uğraşmak zorunda kalmazsın.(oto sistemlerinin evde iyi sonuç verdiği sadece bir efsanedir)
Birde örnek link verelim bu kadar yazmışken :)
http://forum.donanimhaber.com/m_22601443/tm.htm

Herşeye rağmen ben bunu evde çalıştırmak isterim derseniz.
300-400 watt arasında fsp marka bir psu ile işinizi görebilrisiniz. Baktınız yetmedi ihtiyacı karşılamadı (ki yeteceğini düşünüyorum) aynısından bir psu daha alıp paralel bağlarsınız sorun çözülür.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Bu canavarı anfisi ile besleyebilmenin en ucuz ve pratik yolu PSU kullanmaktır.
En azından cooler master marka 500 watt civarı bir psu ile işini görebilirsin.
Daha güçlü olsa daha iyi olabilir yalnız fiyatlar bir anda uçmaya başlar.
Kaliteli psu lar yüksek amper değerlerine ulaşabilirler. (bende enermax vardı 3 kanaldan 30 ar amper 12 volt verebiliyordu)
Dediğim gibi coolermaster ,enermax,zalman,silverstone,bequite,fsp gibi markaları seçmen gerekli.
Hatta istersen anfinin pc ile beraber açılmasını bile sağlayabilirsin :)
Bağlantı konusunda yardıcı olabilirim.

Yalnızzzzzz. Sana son tavsiyem bunu ikinci el olarak satıp adam akıllı bir markanın ev tipi suboofer ını kullanmandır. Çok daha kaliteli güçlü ses alırsın ve birçok angarya ile uğraşmak zorunda kalmazsın.(oto sistemlerinin evde iyi sonuç verdiği sadece bir efsanedir)
Birde örnek link verelim bu kadar yazmışken :)
http://forum.donanimhaber.com/m_22601443/tm.htm

Herşeye rağmen ben bunu evde çalıştırmak isterim derseniz.
300-400 watt arasında fsp marka bir psu ile işinizi görebilrisiniz. Baktınız yetmedi ihtiyacı karşılamadı (ki yeteceğini düşünüyorum) aynısından bir psu daha alıp paralel bağlarsınız sorun çözülür.

Bu aralar arabayı satmayı düşünüyorum , çıkartım odaya hocam baya şey yazmışsın zahmet edip saolasın 300-400 wattan bahsediyoruz baya elektirik çekmezmi ya incir ağacı diktirmesin bide :queen::queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Benim evde kullandığım pc de 1000watt psu vardı ve sistem de çift ekran kartı ile baya kallavi donanıma sahip ciddi anlamda güç çeken bir durumdayken 24 saat hiç kapanmadığını bilirim. Kardeşim sabahlara kadar cod oynarken makine neredeyse tam yükte çalışıyorken dahi elektrik faturasına bir katkısını görmedim. Şuanda laptop kullanıyorum ve hala aynı fatura geliyor :)
Faturadan fazla korkma
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Peki hocam sen anlıyosun bu işlerden psu değilde adaptör le filan girsem
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
hocam bu adaptörü alınca neler yapıcaz yani neyi nereye bağlıcaz elimdeki amfi bi işe yarıcakmı kısaca anlatabilcenmi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

birde fiyatları ne kadardır şimdiye bağlamıştım arabaya ne zor işmiş eve bağlamak :cherry:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
GÖЯKEM;2224069' Alıntı:
hocam bu adaptörü alınca neler yapıcaz yani neyi nereye bağlıcaz elimdeki amfi bi işe yarıcakmı kısaca anlatabilcenmi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

birde fiyatları ne kadardır şimdiye bağlamıştım arabaya ne zor işmiş eve bağlamak :cherry:

Mademki araca bağlama konusunu biliyorsun. Ozaman işin çok kolay.
Adaptöre akü muamelesi yapıyorsun onun dışında herşey aynı :)
Adaptörden anfiye "+" ve "-" bağlantısını yapıyorsun. Ses bağlantısı için bir ucu 3.5 jack (standart kulaklık fişi bunu pcye bağlıyorsun) bir tarafı rca kablo (bu uçta anfiye bağlanıcak kırmızı beyaz) geri kalan hoparlörleri bağlamak.
Psu kullanmak istersende. Oda çok basit. Tüm sarı kaloları birleştir. Tüm siyah kabloları birleştir. Sarı olanlar "+" siyah olanlar "-" oluyor. 24 pin soketteki yeşil kablo tetikleme. O yeşili herhangi bir siyah kablo ile köprülediğin sürece psu açık olur. Köprüyü kaldırırsan psu kapanır. Yani bir sviç taktınmı aç kapa işi hallolmuş oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Mademki araca bağlama konusunu biliyorsun. Ozaman işin çok kolay.
Adaptöre akü muamelesi yapıyorsun onun dışında herşey aynı :)
Adaptörden anfiye "+" ve "-" bağlantısını yapıyorsun. Ses bağlantısı için bir ucu 3.5 jack (standart kulaklık fişi bunu pcye bağlıyorsun) bir tarafı rca kablo (bu uçta anfiye bağlanıcak kırmızı beyaz) geri kalan hoparlörleri bağlamak.
Psu kullanmak istersende. Oda çok basit. Tüm sarı kaloları birleştir. Tüm siyah kabloları birleştir. Sarı olanlar "+" siyah olanlar "-" oluyor. 24 pin soketteki yeşil kablo tetikleme. O yeşili herhangi bir siyah kablo ile köprülediğin sürece psu açık olur. Köprüyü kaldırırsan psu kapanır. Yani bir sviç taktınmı aç kapa işi hallolmuş oluyor.

Eyvallah hocam saolasın bu adaptör mü pahalıdır psu mu evde boşuna yatmasın çalsın diye alıcağımdan boşyere masrafa girmek istemiyorumda :rendeer: birde kazıklanmayayım aşağı yukarı fiyatları nelerdir:cherry:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Bu sub. ve anfi evde hicbir ise yaramaz. Cok kuvvetli besleme gerekir birsürü angarya.
kaldiki gümgümden baskada ses gelmez zaten, middle larda yok ortada kuru kuruya olmaz evde o.
Sana tek birsey dicem eger gercekten kaliteli ses istiyorsan (logitech z5500) tavsiye ederim iyi bir ses kartiyla gercekten üstün kaliteye yakin ses elde edersin.
Böyle sisirme seylerle ugrasma.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Bu sub. ve anfi evde hicbir ise yaramaz. Cok kuvvetli besleme gerekir birsürü angarya.
kaldiki gümgümden baskada ses gelmez zaten, middle larda yok ortada kuru kuruya olmaz evde o.
Sana tek birsey dicem eger gercekten kaliteli ses istiyorsan (logitech z5500) tavsiye ederim iyi bir ses kartiyla gercekten üstün kaliteye yakin ses elde edersin.
Böyle sisirme seylerle ugrasma.

Abi, odada boş boş durmasın çalabiliyorsa çalsın diye söyledim yoksa evde dinlemek için özel sisteme gerek duymam adaptör modaptör kesmez diyosun yani :silent:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Çıkma bir araç aküsü buluyorsun ,basit bir akü şarz cihazını aküye bağladıktan sonra anfini bu kombinasyon ile besliyorsun. Bu yöntemin özellikle yüksek volümlerde çok iyi sonuç verdiğini göreceksin. Hatta besleme hattına bağlayacağın yüksek kapasiteli bir kondansatör ses kalitesini pozitif olarak etkileyecektir. Hem ucuz hemde en verimli çözüm budur.
Bunun dışında piyasadan alabileceğin hiçbir güç kaynağı bu sub-woofer ı hakkıyla besleyemez. Anlık olarak 100A lik değerleri verebilecek bir güç kaynağı woofer dan daha fazla yer kaplayacaktır odanda.
Bu sistemin tek hendikapı uzun süreli olarak max volümde müzik dinleyemezsin arada mola vermek zorundasın. Orta seviyelerde herhangi bir problem yaşamazsın.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Çıkma bir araç aküsü buluyorsun ,basit bir akü şarz cihazını aküye bağladıktan sonra anfini bu kombinasyon ile besliyorsun. Bu yöntemin özellikle yüksek volümlerde çok iyi sonuç verdiğini göreceksin. Hatta besleme hattına bağlayacağın yüksek kapasiteli bir kondansatör ses kalitesini pozitif olarak etkileyecektir. Hem ucuz hemde en verimli çözüm budur.
Bunun dışında piyasadan alabileceğin hiçbir güç kaynağı bu sub-woofer ı hakkıyla besleyemez. Anlık olarak 100A lik değerleri verebilecek bir güç kaynağı woofer dan daha fazla yer kaplayacaktır odanda.
Bu sistemin tek hendikapı uzun süreli olarak max volümde müzik dinleyemezsin arada mola vermek zorundasın. Orta seviyelerde herhangi bir problem yaşamazsın.

Abi akü işinide araştırdım incir tohumu eker diyolar aküyü şarj etmek :pale:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ben 5 artı 1 re mp3 takıyorum çokta kral oluyor müzik seti felan hikaye valla...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu sub. ve anfi evde hicbir ise yaramaz. Cok kuvvetli besleme gerekir birsürü angarya.
kaldiki gümgümden baskada ses gelmez zaten, middle larda yok ortada kuru kuruya olmaz evde o.
Sana tek birsey dicem eger gercekten kaliteli ses istiyorsan (logitech z5500) tavsiye ederim iyi bir ses kartiyla gercekten üstün kaliteye yakin ses elde edersin.
Böyle sisirme seylerle ugrasma.
Eminmisin o woofer ve anfi ile evdeki bütün camları sallarsın :)
Nerden bildiğimi sorarsan bende evde bunlardan iki tane var
Adaptör bulamazsan eğer akü larj makinan ve eski bir akün varsa onlarıda evine al öyle kullan
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Eminmisin o woofer ve anfi ile evdeki bütün camları sallarsın :)
Nerden bildiğimi sorarsan bende evde bunlardan iki tane var
Adaptör bulamazsan eğer akü larj makinan ve eski bir akün varsa onlarıda evine al öyle kullan

Hocam bu adaptör ne kadardır bi de kazıklanmayayım 50-60 tl gibimidir yılbaşında apartmana tatbikat yaptırsın :p:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
GÖЯKEM;2224281' Alıntı:
Hocam bu adaptör ne kadardır bi de kazıklanmayayım 50-60 tl gibimidir yılbaşında apartmana tatbikat yaptırsın :p:p

Yaptırcaksın abi
Hazır yapılmış adaptör almıycaksın
Elektronik işleri yapan bir dükkana git ve 20 amper 12 volt bir adaptör yaptırmak istiyorum de onlar sana fiyat verir
Trafosu büyük olmalı ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst