Su taşıma işi için motor

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu resimden sonra Amonra kendi kendini imha etmiş sanırım.
Yazık oldu. Foruma renk katıyordu.

Sucu motoru olarakta plastik yerine sac gövde kullanmasından ötürü activalar her zaman en çok iş gören motorlar oldu ... Ezik te olsa iş yapmaya devam edebiliyor. Ayrıca kırıktan dolayı parça yenilemek yerine kaportacı marifetiylr eski haline geliyor neredeyse. Plastik grenaj parçaları bazen can sıkıcı derecede pahalı olabiliyor. Mesela piaggio fly 150 ön parçasının ikinci elini 500 tlye gördüm.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ohhhhhh konu kapandımı :cherry: sucu motoru rayan arkadaş açmıştı konuyu demi ?:queen: yanlış hatırlamıyorsam su taşımak için motosiklet arıyodu :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
amonra34 nerdesinnnnnn aa yoksa genemi banlandın çok yazık ya bitek akıllı türkiyede sendin yazık olmuş ahahahha:D
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
amonra34 nerdesinnnnnn aa yoksa genemi banlandın çok yazık ya bitek akıllı türkiyede sendin yazık olmuş ahahahha:D

ewet maalesef arkadaş banlanmışş:D ben de beni arayıp küfür etmesinden analdım ama daha çok köpürdü arkadaş :queen::queen::queen::queen:

yaazık oldu ya gerçekten forumdaki tek uyanık tek akıllı ve tek maymun artık yokk şimdi nasıl eğlencezzz:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
:queen:queen::queen: Kayincoyla su tasinirmiss :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
moderatörler gerçkten biliyo bu işi:)

aga şimdi elemanı siz tahrik etmediniz mi...yani hiç suçunuz günahınız yok mu...cürüm altında işlenmiş bir suç bence...adamı topluca linç ettiniz...bi kusurumuz yok derseniz ayıp edersiniz...seviyeli gidiyordu savunuyordu doğrularını...durup dururken niye küfretsin...bence işin .okunu çıkaran başkalarıydı...
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
aga şimdi elemanı siz tahrik etmediniz mi...yani hiç suçunuz günahınız yok mu...cürüm altında işlenmiş bir suç bence...adamı topluca linç ettiniz...bi kusurumuz yok derseniz ayıp edersiniz...seviyeli gidiyordu savunuyordu doğrularını...durup dururken niye küfretsin...bence işin .okunu çıkaran başkalarıydı...

hayır abi işin b.kunu kimn çkardığını herkes biliyo burda onu savunma boşuna hepimizi salak yerine koydu adam sussamıydık...haketti banlanmayı çoktan her konuya girip içine ediyodu adam doğru yanlış önemli değil onun için gereksizdi bu forumda gayet açık bu...
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
kmsenin kmseye küfür etmeye hakkı yok adam neler yazdı burda ya biz bilmiyozmu küfür etmesini
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
aga şimdi elemanı siz tahrik etmediniz mi...yani hiç suçunuz günahınız yok mu...cürüm altında işlenmiş bir suç bence...adamı topluca linç ettiniz...bi kusurumuz yok derseniz ayıp edersiniz...seviyeli gidiyordu savunuyordu doğrularını...durup dururken niye küfretsin...bence işin .okunu çıkaran başkalarıydı...

Seninde ondan pek bir farkın yok.... . :wiinkk::wiinkk: Hadi bir tane düzgün mesajını bul... Adam akıllı bir post varmı ?... Ya iksayting över ya da era.........:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Evet.. Bir kusurumuz yok..Biz ayıp etmedik... Asıl bunu yazmayla sen ediyorsun... Boşu boşuna düşenin dostu triplerine girme... :bounce::bounce: Geç bu sevimli görünme ayaklarını.... :wiinkk::wiinkk: Yemezler.. :wiinkk::bounce:
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
78
Obaaa adamla kavga ettiniz bitti beyler bide şimdi birbirinize girmenin alemi yok bence :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ewet maalesef arkadaş banlanmışş:D ben de beni arayıp küfür etmesinden analdım ama daha çok köpürdü arkadaş :queen::queen::queen::queen:

yaazık oldu ya gerçekten forumdaki tek uyanık tek akıllı ve tek maymun artık yokk şimdi nasıl eğlencezzz:queen::queen::queen::queen::queen:

kmsenin kmseye küfür etmeye hakkı yok adam neler yazdı burda ya biz bilmiyozmu küfür etmesini

amonra34 nerdesinnnnnn aa yoksa genemi banlandın çok yazık ya bitek akıllı türkiyede sendin yazık olmuş ahahahha:D

gitimi artık yokmu 9sayfayı okudum artık çenemi toplıyamıyorum gülmekten yani dicem motor tamam ama era ya era civic yok artık ya ben malını bu kadar oven gormedım artık motorcu48 artık rahatız adama anlatamadık istiyen istediğini alır biri geliyor cup alcam diyor adam geliyor 250cc schoter oneriyor :D neyse herkeze hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst