- Katılım
- 16 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,377
Bu resimden sonra Amonra kendi kendini imha etmiş sanırım.
Bu resimden sonra Amonra kendi kendini imha etmiş sanırım.
Yazık oldu. Foruma renk katıyordu.
amonra34 nerdesinnnnnn aa yoksa genemi banlandın çok yazık ya bitek akıllı türkiyede sendin yazık olmuş ahahahha![]()
moderatörler gerçkten biliyo bu işi![]()
aga şimdi elemanı siz tahrik etmediniz mi...yani hiç suçunuz günahınız yok mu...cürüm altında işlenmiş bir suç bence...adamı topluca linç ettiniz...bi kusurumuz yok derseniz ayıp edersiniz...seviyeli gidiyordu savunuyordu doğrularını...durup dururken niye küfretsin...bence işin .okunu çıkaran başkalarıydı...
aga şimdi elemanı siz tahrik etmediniz mi...yani hiç suçunuz günahınız yok mu...cürüm altında işlenmiş bir suç bence...adamı topluca linç ettiniz...bi kusurumuz yok derseniz ayıp edersiniz...seviyeli gidiyordu savunuyordu doğrularını...durup dururken niye küfretsin...bence işin .okunu çıkaran başkalarıydı...
ewet maalesef arkadaş banlanmışşben de beni arayıp küfür etmesinden analdım ama daha çok köpürdü arkadaş :queen::queen::queen::queen:
yaazık oldu ya gerçekten forumdaki tek uyanık tek akıllı ve tek maymun artık yokk şimdi nasıl eğlencezzz:queen::queen::queen::queen::queen:
kmsenin kmseye küfür etmeye hakkı yok adam neler yazdı burda ya biz bilmiyozmu küfür etmesini
amonra34 nerdesinnnnnn aa yoksa genemi banlandın çok yazık ya bitek akıllı türkiyede sendin yazık olmuş ahahahha![]()