Su taşıma işi için motor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brak şunu ya ben ikiyüzlüyüm dese herkes alkışlıycak ama kabul de etmiyo :queen::queen::queen::queen:
allahtan kmse yemiyo atıp tuttuklarınıı :D:D

Yaw dinime küfreden müslüman olsa bari.Bütün Türkiye biliyo CBF150'nin yağ eksilttiğini.Sen hala daha niye direniyosun.Herkesin bildiğini kimden gizlemeye çalışıyosun.Hadi delikanlıysan şurda kabul et.İkiyüzlülük yapma.Açık açık söyle evet ben yağ eksilten , fabrikadan kronik sorunlu olarak çıkan motora biniyorum diye.

yaw amonra34 :D türkiyede herkez affedersiniz aptalda bitek sen akıllısın artı honda yağ yakıyo diyosun da önceden neee yağ mı kim yakıyo yazıyosun hee şu var tabi sattın ya motorunu allahhh ver yansın ne tutturabilirsem ehuhue:D ben gayette çok memnunum motorhası :D:D (münafık)

Valla Türkiye'de benim ne kadar tanıdığım cbf150 kullanıcısı varsa hepsi çok akıllı.Gittiler 250cc ya da daha büyük motor aldılar.Ama sen hepsinden daha akıllısın galiba.150cc satıp tekrar 150cc almışsın.Yuh sana :queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ya bu xcityg i aldığına pişman tamammıı ona buna öğüp egosunu tatmin etmeye çalışıo,satmak istese satamıyo da 2. eli yok bakımları kol gibi kaçıyo parça pahalı biz nedn her topiğe atlayıp motorumuzu övmüyoz çnkü zaten herkes biliyo bu motorları bu çocuk kabullendirmeye çalışıyo malını ama mallar ortda..
yne yalan atıyo azönceeki eski mesajında 15000 km de sattım diyodu şlimdi 10 bin diyo ne dese başak dediğini tutmuyo kendi de kıvırdığını kabul ediyo biz artık tanıyoruz ama yeni üye olupta bunu tanımayanlara ayzık ya baya bişi sanarlar konuştuklarını:queen::queen::queen:
güzel kardeşim honda yamaha ve bunun gibi motorların kendisini ispat etmesine gerek yok...
bakınız kuryelere....
hepsinin altından bu makinelerden var...
bu adam kendini kandırır ancak...
nerden duyduysa yağ yaktığını sallayıp duruyor....
biri bana çıksında kuryenin altında kyomco göstersin...
kyomco hala çinlilerle kıyaslanacak bir makinedir gözümde...
bir honda yamaha kawasaki gilera bunlar varken kyomco diyip öne atılmak cahilliiktir....
daha yazmayacağım bu şahış honda civic le era yı yarıştırma yeteneğine sahip biri olduğundan yazsanızda nasıl olsa değişmeyecek....
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
güzel kardeşim honda yamaha ve bunun gibi motorların kendisini ispat etmesine gerek yok...
bakınız kuryelere....
hepsinin altından bu makinelerden var...
bu adam kendini kandırır ancak...
nerden duyduysa yağ yaktığını sallayıp duruyor....
biri bana çıksında kuryenin altında kyomco göstersin...
kyomco hala çinlilerle kıyaslanacak bir makinedir gözümde...
bir honda yamaha kawasaki gilera bunlar varken kyomco diyip öne atılmak cahilliiktir....
daha yazmayacağım bu şahış honda civic le era yı yarıştırma yeteneğine sahip biri olduğundan yazsanızda nasıl olsa değişmeyecek....

binlerce kurye salak bu akıllı :D hakkaten ben hiç kymco lu kurye görmedim,125 lik bi viteslisi var 1 sene de pert 2 yaşında olanını görmedim..

bende artık yazmıycam valla şişirdi iyice nekadar rezil ediyosun okadar üste çıkmaya çalışıyo bize yüzsüz diyo bide komedi yaa nasıl bi kişilikse artık
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Amon birader, "çırpındıkça batmak" diye bir deyim vardır. Bilir misin?
+10 ahahahah :queen::cat:

Yaw dinime küfreden müslüman olsa bari.Bütün Türkiye biliyo CBF150'nin yağ eksilttiğini.Sen hala daha niye direniyosun.Herkesin bildiğini kimden gizlemeye çalışıyosun.Hadi delikanlıysan şurda kabul et.İkiyüzlülük yapma.Açık açık söyle evet ben yağ eksilten , fabrikadan kronik sorunlu olarak çıkan motora biniyorum diye.



Valla Türkiye'de benim ne kadar tanıdığım cbf150 kullanıcısı varsa hepsi çok akıllı.Gittiler 250cc ya da daha büyük motor aldılar.Ama sen hepsinden daha akıllısın galiba.150cc satıp tekrar 150cc almışsın.Yuh sana :queen:

yok anam sonra senin durumuna düşmekte var ben mutluyum böyle:queen::queen:


şimdi banlamasa bariiXD

not:önceki yağ yakıyoyo mu kim demiş lafınıda bu senenin şubat ayında dediğine göre o zmanlara kadar cbf150 kullanan eden kişi şimdi muhalefet olsun atıp tutayım diye söylüyo yoksa önceden aklım başıma filan geldi derdi haklı olsa ne dedikçe batıyor yavhu:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben çark ettiğimi kabul ediyorum.Kıvırma olayı falan yok.İki tane cbf150 geçti elimden.İkisini de 10'ar bin km kullanıp sattım.Ne mok olduğunu anlayacak tecrübeye sahip değilken böyle yorumlar yapmış olabilirim.Ama karşılaştığım bazı durumlar sonucunda bende yanlış düşündüğümü anladım.Olsun yağ eksiltsin.Yedek parçası ucuz.500 TL'ye komple motoru yenilersin yola devam edersin diye düşünüyodum ama yenilesen nolcak.Meğer aynı sorun devam ediyomuş.Fabrikadan kronik sorunlu çıkıyomuş bu cbf150'ler.
Tecrübeyle alakası yok...10 ar binden 2 tane eder 20000 km... Yağ yaktığını anlamak için yeteri kadar fazla bir km....:wiinkk::wiinkk:
Peki neden hiç yağ yakmadığını iddia ettin?... :silent::silent: Cahillikle ya da tecrübesizlikle alakalı bir durum olsa motoru kitlemiştin..Muhakkak bir yağ ekleme yapmışsın... :cat::cat::cat:

Şimdi sana aldanan cbf ciler yandı... :cat::cat::cat: Ellerinde PATLADI motorlar... Kimbilir kaç kişinin kanına girdin... :queen::queen::queen:
Kymcocular dikkatli olsun...:queen::queen::queen:
Aman diyim suzukiye ya da yamahaya bulaşma... Girdiğin piyasa çökecek.. :queen::queen: Motorlarım elimde patlamasın... :queen::queen::queen:

İstersen daha fazla yazma.. Battıkça batıyorsun... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
+10 ahahahah :queen::cat:



yok anam sonra senin durumuna düşmekte var ben mutluyum böyle:queen::queen:


şimdi banlamasa bariiXD

not:önceki yağ yakıyoyo mu kim demiş lafınıda bu senenin şubat ayında dediğine göre o zmanlara kadar cbf150 kullanan eden kişi şimdi muhalefet olsun atıp tutayım diye söylüyo yoksa önceden aklım başıma filan geldi derdi haklı olsa ne dedikçe batıyor yavhu:cherry:

ibretlik bu heee ona göre motor seçin bakın kymco alanların hali nası rezalet sonları hep aman allah düşürmesin bu hallere yakmıyo ama yağ bile yaksa I LOVE HONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
coolizma Nickli Üyeden Alıntı
ya bu xcityg i aldığına pişman tamammıı ona buna öğüp egosunu tatmin etmeye çalışıo,satmak istese satamıyo da 2. eli yok bakımları kol gibi kaçıyo parça pahalı biz nedn her topiğe atlayıp motorumuzu övmüyoz çnkü zaten herkes biliyo bu motorları bu çocuk kabullendirmeye çalışıyo malını ama mallar ortda..
yne yalan atıyo azönceeki eski mesajında 15000 km de sattım diyodu şlimdi 10 bin diyo ne dese başak dediğini tutmuyo kendi de kıvırdığını kabul ediyo biz artık tanıyoruz ama yeni üye olupta bunu tanımayanlara ayzık ya baya bişi sanarlar konuştuklarını


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/89399-su-tasima-isi-icin-motor-5.html#ixzz1ND88llUr



güzel kardeşim honda yamaha ve bunun gibi motorların kendisini ispat etmesine gerek yok...
bakınız kuryelere....
hepsinin altından bu makinelerden var...
bu adam kendini kandırır ancak...
nerden duyduysa yağ yaktığını sallayıp duruyor....
biri bana çıksında kuryenin altında kyomco göstersin...
kyomco hala çinlilerle kıyaslanacak bir makinedir gözümde...
bir honda yamaha kawasaki gilera bunlar varken kyomco diyip öne atılmak cahilliiktir....
daha yazmayacağım bu şahış honda civic le era yı yarıştırma yeteneğine sahip biri olduğundan yazsanızda nasıl olsa değişmeyecek....

Şimdi bu forum motosiklet forumu dimi.Bide bu ülkede scooter forumu var.Xciting de bir maxiscooter.Şimdi google'a yazıp o forumu bulun ve girin bakalım.O forumun en aktif konusunu ve en çok kullanıcısı olan maxiscooterın hangisi olduğunu delikanlı gibi yazın buraya bakayım.O tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın.

Ama siz gerçeği buraya yazamazsınız.Xciting satamayan motormuş.İşiniz gücünüz çamur atmak.Sizin yerinize ben yazayım buraya.Türkiye'nin scooter forumunun en aktif konusu Kymco Xciting konusudur.O forumun da en aktif kullanıcıları xciting kullanıcılarıdır.Türkiyenin en çok satan maxiscooter'ı Xcitingdir.

Hadi bakalım hodri meydan.Xcitingin en çok satan maxiscooter olduğunun ispatı orada.Adam gibi araştırın tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın bakalım.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Şimdi bu forum motosiklet forumu dimi.Bide bu ülkede scooter forumu var.Xciting de bir maxiscooter.Şimdi google'a yazıp o forumu bulun ve girin bakalım.O forumun en aktif konusunu ve en çok kullanıcısı olan maxiscooterın hangisi olduğunu delikanlı gibi yazın buraya bakayım.O tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın.

Ama siz gerçeği buraya yazamazsınız.Xciting satamayan motormuş.İşiniz gücünüz çamur atmak.Sizin yerinize ben yazayım buraya.Türkiye'nin scooter forumunun en aktif konusu Kymco Xciting konusudur.O forumun da en aktif kullanıcıları xciting kullanıcılarıdır.Türkiyenin en çok satan maxiscooter'ı Xcitingdir.

Hadi bakalım hodri meydan.Xcitingin en çok satan maxiscooter olduğunun ispatı orada.Adam gibi araştırın tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın bakalım.

EWET5 YA HAKLISIN BURDA KURYELER BAKKALAR SUCULAR LAHMACUNCULAR HEPSİ ONDAN KULLANIYO :D burası 120 bin nüfuslu lüleburgaz ama burda hiç xctyng yokk :queen::queen::queen::queen::queen: en az 250 tane cbf war bitane çorluda gördüm 200 lük xctyng okadar tipsiz bi makine yoktur heralde yaa :queen::queen::queen: 15 yaşında burgmanlar varken gidip sıfır xctying mi alınır yaa :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şimdi bu forum motosiklet forumu dimi.Bide bu ülkede scooter forumu var.Xciting de bir maxiscooter.Şimdi google'a yazıp o forumu bulun ve girin bakalım.O forumun en aktif konusunu ve en çok kullanıcısı olan maxiscooterın hangisi olduğunu delikanlı gibi yazın buraya bakayım.O tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın.

Ama siz gerçeği buraya yazamazsınız.Xciting satamayan motormuş.İşiniz gücünüz çamur atmak.Sizin yerinize ben yazayım buraya.Türkiye'nin scooter forumunun en aktif konusu Kymco Xciting konusudur.O forumun da en aktif kullanıcıları xciting kullanıcılarıdır.Türkiyenin en çok satan maxiscooter'ı Xcitingdir.

Hadi bakalım hodri meydan.Xcitingin en çok satan maxiscooter olduğunun ispatı orada.Adam gibi araştırın tükürdüklerinizi de bi güzel yalayın bakalım.

İyide ...Adam maxi scooter sormuyor.... Altı üstü su damacanası taşıyacak motor soruyor.... Sen kalkmış iksayting anlatıyon.... :queen::queen::queen::queen: Biz bilmiyormuyuz nedir ne değildir?.. Bize mi öğretiyorsun?....:bounce::bounce::bounce:

Arada birde Era reklamı yapıyon... Nasıl motosiklet formu bu anlamadım?.... :p:p:p

Sorması ayıp senin yaş kaç?.... Yanlış anlama merakımdan soruyorum... :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
en çok satan mı ?türkiyede en çok satan scooter mondial en iyisi mi? ayrıca büyük markalar maxiscooter demek için 400 cc den aşağı yapmadılar bunca zaman performansı verebilmek için senin kymco dediğin internet sitesinde maxiscooter yazıyor mu? scooterlar bölümünde xciting :p yavhu ben xctingi seven adamdım beni bu motordan soğuttun ya helal olsun :D sana dünyada satan en çok scooter listeni açıklasam varya utancından bidaha daha yazamazsın
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
İyide ...Adam maxi scooter sormuyor.... Altı üstü su damacanası taşıyacak motor soruyor.... Sen kalkmış iksayting anlatıyon.... :queen::queen::queen::queen: Biz bilmiyormuyuz nedir ne değildir?.. Bize mi öğretiyorsun?....:bounce::bounce::bounce:

Arada birde Era reklamı yapıyon... Nasıl motosiklet formu bu anlamadım?.... :p:p:p

Sorması ayıp senin yaş kaç?.... Yanlış anlama merakımdan soruyorum... :wiinkk::wiinkk:

ya koptum gece gece:queen:

:cat::cat:
bi gün xcting dediği motorun tekerleklerinin markasını sordum bana michlen grip dedi ya bende bilmesem yutucam bana değiştirdiğin lastikleri söyleme dedim oda değiştirmedim demedimki dedi:queen:

valla xcitingden soğuttu beni o motoru bitek beğenirdim kymconun:mrgreen:
oda fiyatına göre iyi diye hee performans konusundada benim ps150 den çok ta farklı değil 250 motor, maxi diye anlatıyoda kavraması iyi değil :mrgreen: son hızıda taş çatlasa 10 ,20 km daha yukarda düşün yani öğün o motor ne yola gidiyo diye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alptunay konuları iyi okuda öyle yaz.Bak bakalım konuyu xcitinge kim getirmiş.Önce yaptığım alıntıyı oku ondan sonra konuş.

Motorcu48 kendi ağzınla söylüyosun xcitingi severdim diye ama yukarda kalkmışsın sen elindeki xcitingi kimseye satamazsın diye çamur atıyosun.Valla sırf polemik olsun diye yazmıyosan ben de ne olayım.Sen önce şu elindeki 150'liliği bi sat bakayım ondan sonra görürüm ben seni.Bi daha hondanın yamahanın yanından geçiyon mu?Hele bide scooterdan devam edicem dersen paşa paşa düşücen kymconun eline.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
şimdi istese yarın satar bende öle,sen çıkart bakalım satışa yarı parasına verebilicekmisin benm cbf e 4250 nakit kapıda bekliyo :D:D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alptunay konuları iyi okuda öyle yaz.Bak bakalım konuyu xcitinge kim getirmiş.Önce yaptığım alıntıyı oku ondan sonra konuş.

Motorcu48 kendi ağzınla söylüyosun xcitingi severdim diye ama yukarda kalkmışsın sen elindeki xcitingi kimseye satamazsın diye çamur atıyosun.Valla sırf polemik olsun diye yazmıyosan ben de ne olayım.Sen önce şu elindeki 150'liliği bi sat bakayım ondan sonra görürüm ben seni.Bi daha hondanın yamahanın yanından geçiyon mu?Hele bide scooterdan devam edicem dersen paşa paşa düşücen kymconun eline.

Konuyu kimin getirdiğinden banane?.... :bounce::bounce::bounce:
Getirene değil götürene bakarım.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Alptunay konuları iyi okuda öyle yaz.Bak bakalım konuyu xcitinge kim getirmiş.Önce yaptığım alıntıyı oku ondan sonra konuş.

Motorcu48 kendi ağzınla söylüyosun xcitingi severdim diye ama yukarda kalkmışsın sen elindeki xcitingi kimseye satamazsın diye çamur atıyosun.Valla sırf polemik olsun diye yazmıyosan ben de ne olayım.Sen önce şu elindeki 150'liliği bi sat bakayım ondan sonra görürüm ben seni.Bi daha hondanın yamahanın yanından geçiyon mu?Hele bide scooterdan devam edicem dersen paşa paşa düşücen kymconun eline.

arkadaşım biz herhalde anlayış konusunda dünyanın en anlayışlı milletiyiz.:mrgreen: bir araç alırken bunun servisine yedek parçasına ve satarken sana zorluk çıkarmamasına bakıcaksın bendeki markanın sadece okunuşu yeter sana :queen: xciting alıpta çancincon servisine gitmek bana koyardı o yüzden tercih etmedim ancak ben iki yüzlü değilim fiyatına göre iyi motor da senin gibi bu dünyanın en güzel malı bunu almıyanlar salaktır diye düşünmedim kimse salak değil ben çok ama çok memnunum motorumdan .kymco dediğin motor markası eğer marka olsaydı bunun ayrıdan bi yapılılaşması olması lazımdı servisi yedek parçası kaliteli hızlı olması lazımdı 200 cc lik scooterları 125 cclik scooterlara boyun eğmemesi lazımdı. hertürden çok çeşit motoru olması lazımdı ama nerdeee soruyorum bunların hiç biri varmı? şimdi ucuz diye alırsın belki ama sonra çok söversin honda da kalite var senin altındakinden inan bana çok ama çok kaliteli bikere seninki tayvan benimki italyan fabrika çıkışlı honda artı dünyanın en çok satan scooter markasının motoru kymco da var listedede sondan birinci:queen:

şimdi mondial 500 cclik maxi scooter çıkarda 4000bine ben alırmıyım seninkide o hikaye kapılmışın özelliklerine kerizlemelerine sonra kat kat çıkar acısı bunu anlıyamamışsın

şimdi istese yarın satar bende öle,sen çıkart bakalım satışa yarı parasına verebilicekmisin benm cbf e 4250 nakit kapıda bekliyo :D:D

sahibindene bak honda today fiyatlarına yenisinden pahalı 2 elleri nerdeyse çok degerli motor herkez hondanın kalitesini biliyor kardeşim todayi satarken anında 5 kişi buldum ben ve activamı kinetixsimizi todayimizi cbf150 mizi varya eğer satarken 2 süreyi geçtiyse ben burda honda demezdim :cat:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
:cat::cat::cat:
arkadaşım biz herhalde anlayış konusunda dünyanın en anlayışlı milletiyiz.:mrgreen: bir araç alırken bunun servisine yedek parçasına ve satarken sana zorluk çıkarmamasına bakıcaksın bendeki markanın sadece okunuşu yeter sana :queen: xciting alıpta çancincon servisine gitmek bana koyardı o yüzden tercih etmedim ancak ben iki yüzlü değilim fiyatına göre iyi motor da senin gibi bu dünyanın en güzel malı bunu almıyanlar salaktır diye düşünmedim kimse salak değil ben çok ama çok memnunum motorumdan .kymco dediğin motor markası eğer marka olsaydı bunun ayrıdan bi yapılılaşması olması lazımdı servisi yedek parçası kaliteli hızlı olması lazımdı 200 cc lik scooterları 125 cclik scooterlara boyun eğmemesi lazımdı. hertürden çok çeşit motoru olması lazımdı ama nerdeee soruyorum bunların hiç biri varmı? şimdi ucuz diye alırsın belki ama sonra çok söversin honda da kalite var senin altındakinden inan bana çok ama çok kaliteli bikere seninki tayvan benimki italyan fabrika çıkışlı honda artı dünyanın en çok satan scooter markasının motoru kymco da var listedede sondan birinci:queen:

şimdi mondial 500 cclik maxi scooter çıkarda 4000bine ben alırmıyım seninkide o hikaye kapılmışın özelliklerine kerizlemelerine sonra kat kat çıkar acısı bunu anlıyamamışsın



sahibindene bak honda today fiyatlarına yenisinden pahalı 2 elleri nerdeyse çok degerli motor herkez hondanın kalitesini biliyor kardeşim todayi satarken anında 5 kişi buldum ben ve activamı kinetixsimizi todayimizi cbf150 mizi varya eğer satarken 2 süreyi geçtiyse ben burda honda demezdim :cat:
:cat::cat::cat:

anlayana ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst