Su taşıma işi için motor

Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar;

Honda activa alacaktım ama üretimi bitmiş. sıfır kilometre bir motor almayı planlıyorum. Damacana Su taşıma işi yapacak. internette forumlarda okuduğum kadarı ile hondanın spacy modeli pek tutulmamış olumsuz yorumlar çok fazla.

genel yorumlarda hondanın dışında kymco öne çıkıyor. sizce bu iş için kymco nun bir modelinimi yoksa hondayımı tercih etmeliyim. veya başka bir marka. bana bir fikir verebilirmisiniz bu konuda.

konunun biraz aciliyeti var. acil karar vermeliyim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kymconun hangi modelinde bir damacana su taşıcak kadar geniş ayak mesafesi var ki yok:S aglitide taşıyolardı ancak ondada demir yaptırıp iki tane yana alıyolar gel gelelim su taşıma işi için sıfır motor almayada ne gerek var.spacy konusunda evet haklısınız doğrudur bende honda today var tek seferde motora ayrıyetten bi parça ekletmememe rağmen 2 damacana götürüp getirebiliyorum lakin onunda üretimi bitti de 2.eli çok vardır he istanbulda filan taşıcaksanız o motorda yavav kalabilir en mantıklısı 2.el bizim taka activa o motorda sürekli bakım istiyip duruyo ama o işte çok kullanılıyo
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
78
Hondadan şaşılmaması gerektiğini düşünüyorum arkadaşlar gerisi hikaye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla damacanaları sığdırabilir misin bilmem ama sağlamlık ve çeşit konusunda kymco'dan şaşmıyacaksın.Hondanın scooterları hikaye oldu.Şimdilerde yeni modeller çıkarma peşinde ama düşük cc'de honda bitmiştir.Scooter konusunda en önde gelen firma Kymco şu an.Kymco'nun sitesine gir seç beğen.Yıllarca binersin.Asla yolda bırakmaz.Caponlardan bile sağlam Kymco'lar.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
Bugün gidip bakacağım kymco lara. Honda konusunda bende istekliyim ancak çok olumsuz yorum var. activa olsaydı hemen alacaktım sıfır ancak yok malesef. Spacy için bu kadar olumsuz yorum varken o kadar parayı ona bağlamak mantıksız geldi bana. Yoksa honda da benim ilk tercihim oldu.

Gigip gördükten sonra anlayacağız ne olduğunu. Ben hiç görmedim açıkçası kymco.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili arkadaşım valla benim komşum su işi yapıyor bende honda cbf var ancak su taşımacılığında yamaha bvs güzel alet gördüğüm ve tecrübe ettiğim için söylüyorum istersen senin için üşenmez bir resmini çekerim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
2. el bir activa sıfır bir scpacy e bedeldir bence.
kesinlikle activa derim.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
bunu Avrupadan biri okusa ne dusunur halimize, insan tasimak icin yapilan aracta damacana su nasil tasinir diye konusuyoruz. ne zaman cag atalyacak bu ulke merak ediyorum
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bunu Avrupadan biri okusa ne dusunur halimize, insan tasimak icin yapilan aracta damacana su nasil tasinir diye konusuyoruz. ne zaman cag atalyacak bu ulke merak ediyorum

sevgili arkadaşım valla avrupa insanı görse ki görüyor zaten :) düşüneceklerini düşündüklerinden ben eminim , fakat yurdum insanı ne yapsın çaresizlik hayat şartları ,maddiyat öyle götürüyor olmalı, benzin almış başını yürümüş gitmiş dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz,
biçare sucu esnaf kardeşim ne yapsın ? kamyonlamı ev ev bir damacana sudan 2 lira kazanacağım diye 3 liralık yakıtmı yaksın ?

buda tartışılacak bir konu değilmidir ? :) bence insan taşımak için yapılan bir araçla su taşınır fakat su taşınacak bir araçla insan taşırsanız o zaman seninle aynı fikirde buluşuruz diye düşünüyorum , zaten benim en büyük yaralarımdan biridir avrupa takıntısı :)
sohbeti avrupa ve bize şeklinde çevirirsek ki bunu denemeyelim bile :) eşindikçe eşiniriz :cherry:

çağ atlamakla motosikletle su servisi arasındaki kurduğun bağlantıyı samimi olarak merak ettim :) polemik için değil yanlış anlamanı istemem motosikletle su taşıyınca nasıl çağ dışı oluyoruz beni bu konuda aydınlatırsan bundan memnuniyetlik, duyarım:)
saygılar sunarım....
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
sevgili arkadaşım valla benim komşum su işi yapıyor bende honda cbf var ancak su taşımacılığında yamaha bvs güzel alet gördüğüm ve tecrübe ettiğim için söylüyorum istersen senin için üşenmez bir resmini çekerim :)

çok iyi olur kardeş. teşekkürler.

bunu Avrupadan biri okusa ne dusunur halimize, insan tasimak icin yapilan aracta damacana su nasil tasinir diye konusuyoruz. ne zaman cag atalyacak bu ulke merak ediyorum

şartlara göre davranıyoruz üstat. sadece büyük araçla olmuyor bu iş malesef. 2 tane ford connect çalışıyor ancak motor olmadan olmuyor. hem hiz hemde zaman açısından daha iyi motorla servis. honda firması activayı sırf bu yüzden çıkartmıştır bence. motor sağlam çok güzel ancak o motorla gezinti yapmak isteyen çıkarmı bilmiyorum.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Motorla su taşınması hususunda ben de hoşnut değilim aslında ancak, benzinin litresi 4,5 liralara gelmiş, millet ne yapsın?

Allah kaza-bela vermesin...
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Size önerebileceğim markalar;
öncelikle honda
kymco
sym
ve son olarak çok duyduğum ama denemediğim kuba diye bir marka. Japon markası imiş. İyi diyorlar. Yaptığım bu sıralamaya göre bakın bence. Kymconun agilitysi var ama çok küçük. su taşımaya uygun olmayabilir. Sym fiddle düşünebilirsiniz.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
kardeş sen boşver kymco falan 1 lira fazla ver al yeni bws yi kuduz gibi makine sucuların lahmacuncuların kymco lar 6 ayda pert oluyo :D yamaha var honda yoksa bws ölümsüz makine taş gibi düştü kalktı devam kymco vs düştüğn zaman en az 500 lira parçası çok pahalı sanki italyan altı üstü tayvan neyden bozma olduğu belli olmayan batmış bi motor fabrika malları 2. eli yok ben 10000 km de bws mi 3 buçuğa sattım geçen sene sıfır buçktu ben 2,buçuğa almıştım 8000 km de elindede kalmaz memnun da kalırsın yenisi 4 zamanlı yanında onun ayarında hiçbi makinede duramaz sen kullanana sor salla boş muhabbetlerii :);)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

bak yeni gördüm biri daha önermiş çok güçlü makine arkasına römork bağlasan çeker ya hiç :D kkapa gözünü al bi bws sen yeni kasasını al hatta 4 zamanlı olsn derken pişman olmassınn parça ucuz bedava hiç düşünme bişeyini

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

Size önerebileceğim markalar;
öncelikle honda
kymco
sym
ve son olarak çok duyduğum ama denemediğim kuba diye bir marka. Japon markası imiş. İyi diyorlar. Yaptığım bu sıralamaya göre bakın bence. Kymconun agilitysi var ama çok küçük. su taşımaya uygun olmayabilir. Sym fiddle düşünebilirsiniz.


fidle mi :D:D kuba mı :D uzaktan bakarak seçiyosun sanırım sen bu motorları adam su taşıycam diyoo okumadınmı konu başlığını allah aşkına :D


japon kuba :D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Valla damacanaları sığdırabilir misin bilmem ama sağlamlık ve çeşit konusunda kymco'dan şaşmıyacaksın.Hondanın scooterları hikaye oldu.Şimdilerde yeni modeller çıkarma peşinde ama düşük cc'de honda bitmiştir.Scooter konusunda en önde gelen firma Kymco şu an.Kymco'nun sitesine gir seç beğen.Yıllarca binersin.Asla yolda bırakmaz.Caponlardan bile sağlam Kymco'lar.

Vayyy, Amon kardeş dönmüş. Dizel Hyundai'den bahsetmeyi unutmuşsun kardeş, hayırdır paslandın mı ne :p
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
kardeş sen boşver kymco falan 1 lira fazla ver al yeni bws yi kuduz gibi makine sucuların lahmacuncuların kymco lar 6 ayda pert oluyo :D yamaha var honda yoksa bws ölümsüz makine taş gibi düştü kalktı devam kymco vs düştüğn zaman en az 500 lira parçası çok pahalı sanki italyan altı üstü tayvan neyden bozma olduğu belli olmayan batmış bi motor fabrika malları 2. eli yok ben 10000 km de bws mi 3 buçuğa sattım geçen sene sıfır buçktu ben 2,buçuğa almıştım 8000 km de elindede kalmaz memnun da kalırsın yenisi 4 zamanlı yanında onun ayarında hiçbi makinede duramaz sen kullanana sor salla boş muhabbetlerii :);)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

bak yeni gördüm biri daha önermiş çok güçlü makine arkasına römork bağlasan çeker ya hiç :D kkapa gözünü al bi bws sen yeni kasasını al hatta 4 zamanlı olsn derken pişman olmassınn parça ucuz bedava hiç düşünme bişeyini

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------




fidle mi :D:D kuba mı :D uzaktan bakarak seçiyosun sanırım sen bu motorları adam su taşıycam diyoo okumadınmı konu başlığını allah aşkına :D


japon kuba :D:D:D

Hayırdır? Yangın söndürmeye mi gidecek arkadaş? Söylediğim markaların scooterları az yakan kullanışlı makinalar. Honda ve yamaha kaliteli markalar evet ama bu kadar cahil olmayın, saplanıp kalmayın iki tane markaya. Dediğim gibi kubadan emin değilim üstte de yazdım. Anlamadan dinlemeden gülen surat koymakla olmaz bu işler. Kullananlardan duymak istersen gel seni tanıştırayım bir sürü kymco kullanıcısıyla. Gayet memnunlar motorlarından. Benim kymco ile hiçbir alakam yok hatta honda ile çok fazla tanıdığım ve ilişkim var. Ama gelip de " aktiva aktiva bws bws" diyip durmuyorum farkındaysan. Bu motorlar gayet güzel evet ama alternatifler de var onu demeye çalışıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst