şu resimdeki far modifiyesini nasıl yapabilirim???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen: :queen: Adam motorculuğu bırakacak nerdeyse.......:queen: :queen:

bizi güldürdün allahta seni güldürsün.......
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa millet bak sizin yüzünüzden bir ton dayak yiycem nöbetçiyim hastalara ilaç veriyom biryandanda gülmemek için aklıma acıklı hikeyeler getiriyom:queen: ama bazen işe yaramıyor. kopuyorum öyle hafif hafif gülmeye başlıyom müşteriler cins cins bakıyo adamların hatası var ben gülüyom birazdan birisi ne gülüyon lan deyip yapıştırcak birtane ona göre. bakın can saglıgım tehlike altında lütfen şu geyigi kesin artık:queen: :queen:
ama arkadaşım sen ne olur ne olmaz yinede granaji degiştir:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
far grenajını değiştirmeden olmaz.diğer markaların cross motorlarının farlarına bak.belki istediğini bulursun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kesinlikle haklısınız......granaj deişmeden hayatta olmaz........:flower: ::koop:: ::dalga::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle haklısınız......granaj deişmeden hayatta olmaz........:flower: ::koop:: ::dalga::

arkadaşım yanılıyorsun bu konuda grenajı değiştirmedende olur bu iş. Grenajı daha önce değiştirilmiş bir motosiklet alırsa olur :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı bence grenajı deıştırmen lazım. yoksa o kolay kolay olmaz. hıc olmazsa bunu satıp GRENAJI DEĞIŞMIŞ bı motor alırsın.. ;)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
beyler konu ile ilgisi yok biliyom ama bunu söylemek vatan borcuuu:queen:
az önce yandaki çiçekçi dükkanı açtı çiçek sattı. sonra bize geldi . merak ettim "abi bu satte kime sana dükkanı açtırıpça çiçek ladı dedim.
adam "yaa ardeşen kaymakamı karısı ile kavga etmişte ona çiçek aldı dedi"
bu kadın milletini kandırmak ne kolay iş bagır çagır kavganı rahat rahat et sonra al bi çiçek ohhhh:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
baco bura çayır olmuş abi alakası yok ama senin kasktan aldım harika çok beğendim kullanmaya kıyamıyorum :) yakında beynim dağılacak
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
grenajın tek olarak değişimi yeterli olmayabilir ...gidonda değişmeli bence
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
88
Granaj değişikliği.

abı bence grenajı deıştırmen lazım. yoksa o kolay kolay olmaz. hıc olmazsa bunu satıp GRENAJI DEĞIŞMIŞ bı motor alırsın.. ;)

Arkadaşım ,sen en iyisi forumu değiştir de kurtuul!!!

grenaj degişecek yoksa olmazzzzz:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Kaymakam dayın varsa çiçekçi açtır,motorunu göm üstüne bir demet çiçek at kaskını tak, giymeye kıy.Bide didonu değiştir ,yoksa farın bağlantıları uymaz.
Valla bende şaşırdım ne diyeceğimi,okuduklarımdanmı etkilendim ne!!!!!!!!!!!!1:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
bu nasıl bi topiktir ya, 10 mesajın 9 unda "GRENAJI DEĞİŞTİR" denmiş ::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
way anasını beee

bende 35 tane cevap görünce formdaki herkez modifiyeci olmuş zannettim lem 2 saat bakmadık geyiğin kralı dönmüş :p

arkadaşalar çok sağolun ben çözümü buldum...:):):)

gidip grenajı değiştiricem puhahahahahaha


baco bura çayır olmuş abi alakası yok ama senin kasktan aldım harika çok beğendim kullanmaya kıyamıyorum :) yakında beynim dağılacak

aga hayırlı olsun aman dikkat et elinden falan düşüriyim deme.. ben bikere düşürdümde canı birazcık çizildi ama oda nazar olsun başka biyerine bişe olmasın dedim :)
arkadaşlar bildiğiniz grenajcı varmı acabaaa :O
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu nasıl bi topiktir ya, 10 mesajın 9 unda "GRENAJI DEĞİŞTİR" denmiş ::koop:: ::koop:: ::koop::

,Ama granaj deişmeden olmazkiiii.... Gidonda değişirse çamurlukta değişmesi lazım....Sen en iyisi sadece granajı değiştir......:queen: :queen: :queen: :queen:

way anasını beee

bende 35 tane cevap görünce formdaki herkez modifiyeci olmuş zannettim lem 2 saat bakmadık geyiğin kralı dönmüş :p

arkadaşalar çok sağolun ben çözümü buldum...:):):)

gidip grenajı değiştiricem puhahahahahaha




aga hayırlı olsun aman dikkat et elinden falan düşüriyim deme.. ben bikere düşürdümde canı birazcık çizildi ama oda nazar olsun başka biyerine bişe olmasın dedim :)
arkadaşlar bildiğiniz grenajcı varmı acabaaa :O


Ya bak sonradan gördüm.....kusura bakma. sana tek tavsiyem granajcını değiştir en sağlamı bu...........:queen: :rendeer: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
alp_tunay hep senin başının altından çıktı bu geyik:queen:
ankaraya gelince görüşmek üzere..
anatoliada toplanıp hep beraber ankara mt olarak grenajı değiştirmeye gideriz artık :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu topigi yönetim kitlemezse kurban kesip mt'ye dagıtmak lazım.
adamlar konu dışı olan yazıları bir silmeye kalksalar topikte yazı kalmayacak. gülmemizi izin verip konuyu şutlamadıkları için tkş.
ayrıca bu topigi açan arkadaştan allah razı olsun akşam akşam iyi güldük. allah tuttugu 1000rr yapsın baco :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst