Şu Bıcır'a bakın hele :)

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bugün 2-3 saat önce benim 125 KT'nin hava ayarı ve benzin hortumunun değişimi için Ostim'deki Duran Motor'a gittim (Ankara'da bilenler için isim veriyorum). Orada gördüğüm bu makinaya bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim.

HPIM2582.jpg


Murat Usta makinanın Alman malı olduğunu, üstünde motorunun bulunmadığını belirtti. Buna bir ATV motoru takacakmış. Geri vitesi de olacak tabii :)

HPIM2583.jpg


Eğer denk gelirse, motoru takıldıktan sonra çalışır halde videosunu da çekerek yakın zamanda paylaşabilirim.

Eski model olduğu için nostaljik çizgiler taşıyor olması olaya ayrı bir güzellik katıyor.

HPIM2584.jpg


HPIM2585.jpg


HPIM2586.jpg


HPIM2589.jpg


HPIM2590.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):):) zuahhaha süperr yhaaa çirkinlik abidesi :p :):):)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Günümüz koşullarına göre değerlendirmeyelim, hangi yıla ait bilmiyorum ama çok eski model :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günümüz koşullarına göre değerlendirmeyelim, hangi yıla ait bilmiyorum ama çok eski model :)

belli belli eski olduğu :) fren gaz pedal elcik bişey göremedim ben nerden gaz weriliyor bu alete:silent: motoru takılınca yani :p bide markası neymiş bunun?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
motocycleboyreigns, bu makinaların adı nedir? İnan ben bilmiyorum :p Konuyu açmadan önce araştırdım ama bulamadım.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
belli belli eski olduğu :) fren gaz pedal elcik bişey göremedim ben nerden gaz weriliyor bu alete:silent: motoru takılınca yani :p bide markası neymiş bunun?

baBAha, boyasından anlayacağın üzere alet yeniden toplanıyor. Devamını merak edenler olursa gelişmeleri takip edip burada paylaşmaktan memnuniyet duyarım.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Microcar, bunu düşünmeliydim evet. Teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
önden görünümü kaya balığını anımsatıyor :) tahminimce 50 lili yılların modeli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıyatını ogrenırmısın bıtmıs halıyle ruhsata ıslı halıyle almak ısterım uygun gelırse
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
16
bu Alet büyük ihtimal Messerschmitt marka.

Messerschmitt, 2.dünya savaşı sırasında iyice ünlenen bir alman uçak üreticisi idi, Almanların savaşı kaybetmeleri ile birlikte kazanan ülkelerce uçak üretimlerinin sınırlandırılmasından dolayı şirket kendini böyle micro arabalar üretmeye vermiş, zaten şekline bakınca arabanın uçak genleri taşıdığı belli oluyor.

İlgilenenler için buyrun wikipedia'dan google translate edilmiş sayfası: http://translate.google.com/transla...ia.org/wiki/Messerschmitt_KR200&sl=auto&tl=tr
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
75
uzerindeki yapıştırmaya anlam veremedim ama, karacanın sticker i var, benim öss zamanlarımdaki dersanem karacan, ne alaka ki :S
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu Alet büyük ihtimal Messerschmitt marka.

Messerschmitt, 2.dünya savaşı sırasında iyice ünlenen bir alman uçak üreticisi idi, Almanların savaşı kaybetmeleri ile birlikte kazanan ülkelerce uçak üretimlerinin sınırlandırılmasından dolayı şirket kendini böyle micro arabalar üretmeye vermiş, zaten şekline bakınca arabanın uçak genleri taşıdığı belli oluyor.

İlgilenenler için buyrun wikipedia'dan google translate edilmiş sayfası: http://translate.google.com/transla...ia.org/wiki/Messerschmitt_KR200&sl=auto&tl=tr

Aynen öyle yanlardaki motor havalandırma ızgaralarına kadar aynı:),sadece tavan ve cam kısımlar değişik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst