Şu Bıcır'a bakın hele :)

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
fıyatını ogrenırmısın bıtmıs halıyle ruhsata ıslı halıyle almak ısterım uygun gelırse

Bu araç sanırım satılık değil, bir müşterisi toplanması için getirmiş. Ancak usta bunun kaportasının kalıbını çıkararak istek üzerine üretebileceğini söylemişti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 ----------

bu Alet büyük ihtimal Messerschmitt marka.

Messerschmitt, 2.dünya savaşı sırasında iyice ünlenen bir alman uçak üreticisi idi, Almanların savaşı kaybetmeleri ile birlikte kazanan ülkelerce uçak üretimlerinin sınırlandırılmasından dolayı şirket kendini böyle micro arabalar üretmeye vermiş, zaten şekline bakınca arabanın uçak genleri taşıdığı belli oluyor.

Detaylı bilgi için teşekkürler. Bu araçları çeşitli sitelerde görür geçerdim, ancak canlı olarak bu kadar yakından görünce ilgi çekmeyecek bir alet değil emin ol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst