stormcular nerdesiniz???

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar stormlarımıza modifiye yapmaya hazırmısınız???::evil::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
burdayız.. ne yapıyoruz?

Mesela biri bana 19a'nın metal ayaklıklarını göndersin benim storma bi takayım. daha güzel olacağı kanısındayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst