stormcular nerdesiniz???

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar stormlarımıza modifiye yapmaya hazırmısınız???::evil::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
burdayız.. ne yapıyoruz?

Mesela biri bana 19a'nın metal ayaklıklarını göndersin benim storma bi takayım. daha güzel olacağı kanısındayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst