giossi46 Katılım 25 Ağu 2008 Mesajlar 1 25 Ağu 2008 Konu Yazar #1 arkadaşlar stormlarımıza modifiye yapmaya hazırmısınız???::evil::
chopperrider Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 3,199 4 Eyl 2008 #3 benim yok ama alır yaparım gerekirse :queen:
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 4 Eyl 2008 #5 Birazı burada; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/29925-kanuni-storm-150-a.html Geri kalanıda burada; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/12541-asya-motor-as-150t-19a.html Sıra şimdi sende:cherry:
Birazı burada; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/29925-kanuni-storm-150-a.html Geri kalanıda burada; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/12541-asya-motor-as-150t-19a.html Sıra şimdi sende:cherry:
kayazaki Katılım 28 May 2006 Mesajlar 177 6 Eyl 2008 #6 başka modellerle katılabiliyozmu ehueheh :mrgreen:
alkadras Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 758 6 Eyl 2008 #7 burdayız.. ne yapıyoruz? Mesela biri bana 19a'nın metal ayaklıklarını göndersin benim storma bi takayım. daha güzel olacağı kanısındayım.
burdayız.. ne yapıyoruz? Mesela biri bana 19a'nın metal ayaklıklarını göndersin benim storma bi takayım. daha güzel olacağı kanısındayım.