Tekere çalış gerisini boşver derim. Stoppie falan kasar baya. Ya da ben bir türlü becerememişimdir(cbr 125 le denerdim). E lastik yakmak zaten kolay. Arada teker yaparsın, lastiğe kıydıkça da yakarsın(zaten kökü kaç lira), birde ilk yağmurda yollar kaygan olur o zaman hafiften drift yaparsın, bence egona megona hepsine yeter.
Zaten apachelede teker yapmanın çok kolay olduğunu duymuştum. Stoppie, direksiyonda teker yapma, direksiyonda stoppie, ayakta teker yapma, bacaklarını yana açıp teker yapma, bunlar sakat işler. 12 o'clock tak bi tane arkaya ya da arka fren hakimiyetine çok çalış tekerdeyken yoksa beyin üstü inebilirsin. Türkiye'de konuyla ilgili türkçe bilgi veren zamanında bizim sitede de videoları falan bulunan iri vardı yanılmıyorsam adı cengiz coşkundu. Ybr ile başlamıştı o da. Onun bir internet sitesi gibi bişiler olcaktı, ordan Türkçe bilgi alaiblirsin. Bol şans.