stopy yapalım :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafiften gaza geliyom bu fotoyu göstermesen iyiydi :)

bu da benim makina gerçi artık korumalı elbiselerim de var ..

16442_193028967248_843252248_2897434_2670383_n.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar şöyle ucuz eski bir motosiklet alın.Onunla deneyin derim.Yepyeni motosikletleri pert etmenin alemi yok.Tabi paranız çoksa orası başka. . .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar şöyle ucuz eski bir motosiklet alın.Onunla deneyin derim.Yepyeni motosikletleri pert etmenin alemi yok.Tabi paranız çoksa orası başka. . .

şuan elimde 3 tane motosiklet var ama 2 si memleketde apache yi okula getirdim zaten diğerleri bu hareketler için uygun değil

sol ön sinyal 144 lira komple grenaj 600 lira debriyaj maneti 50 lira :salut:
gösterge 220 lira
:cyclopsan
honda kazık onda :)
ama havası da başka
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ön kaldırmaya bile korkuyom bende öğrenciyim bi aylık harçlığı motora bağlamayayım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön kaldırmaya bile korkuyom bende öğrenciyim bi aylık harçlığı motora bağlamayayım

ben bikaç deneme yapayım bişey olmazsa :) video resim eklerim sonrada stopy nasıl yapılır diye öğretiriz :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah akıl fikir versin ne diyeyim,demekten başka bir söz bulamıyorum
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
seyrettiğimiz bır cok videoların etkisinde bazen hepimiz kalıyoruz yapılan tum hareketlerı hayranlıkla izlıyoruz küçüklüğümden beri croos yapmaya hevesım var ama şartlar bır turlü oluşmadı bazen hazerfene gıdıp seyredıyorum o 10 yaşındaki cocuklar neler yapıyorlar emın ol bız o camurun içinde o motosıkletlerı öyle kullanamayız ama bakıyorum hepsının ful elbıselerı yaşlarına göre motosıkletlerı ve eğitim aldıkları hocaları arkalarındada para sahıbı ve destekçi aileleri var herseyden önemlisi yetenek ve hırsları var es kaza yarışta düşen bır cocuk hırsından motosıkletını tekmeledi kalkıp yarışa devam etti kısacası bu işler eğitmensiz eğitimsiz olmuyor şartlarını iyi düşün kontrol et ve bu işe başlayacaksan profosyenelliğe ilk adım nasıl olur araştır ve başla öyle boş alan var yaparım demek le olmaz gerekırse bu konu hakkında bol kaynak bulmaya calış tavsıyem bu kolay gelsın
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
hocam... sen bilirsin ama ben yapma etme derim...
kafa kırılması: 5.000 tl ve 6 ay istirahat
kol kırılması : 2.000 tl ve 3 ay istirahat
QUOTE]

sonuçta bi risk var ama.korumalı elbiselerim ve kaskım da var.becerikli ve tecrübeliyim.yılın 365 günü motor tepesindeyim.yapanlardan neyimiz eksik ?

yapanlardan birşeyiniz eksik olmaya bilirde,gözden kaçan bir konuvar abicim.seyrettiğimiz videolar yıllarca çalışmanın vermiş olduğu son noktası yani o hareketlerin son halini seyrediyoruz.hiç bir baba yiğit yokturki bu işlerle haşır neşir olmadan çöpe attığı motor sayısı hele bilmem kaç olmadan mağazadan aldığı ilk motorla bu işleri becersin.

şöyle bir örnek verim,ben bisiklet binmeye bmx türü bir bisikletle başladım flatland denen yer hareketlerine merak sarmıştım.epey bir çalışma sonucu yaptığım kendi çapımda güsel hareketleri yapmaya başlamıştım yani seyir edilir duruma az çok gelmiştim.yanlızzz,ellerimde kırılmayan parmak sayısı (3) taneydi dizkapaklarımın yarılmasını dirseklerimin etinin yüzülmesi kaşımın yarılması sağ diz kapağımın çıkması gene sağ diz kaval kemiğimin çatlaması vs vs.böyle deevam ediyor. 30 yaşından sonra bunları kaldırırım dersen bişey diyemem.can senin motor senin.
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Abicim Anlık bir olay bu sonuna kadar basıp hemen bırakıcan gerisi denge işi göründüğü gibi kolay değil belli bir hızı var vs.vs bence hiç deneme :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Tekere çalış gerisini boşver derim. Stoppie falan kasar baya. Ya da ben bir türlü becerememişimdir(cbr 125 le denerdim). E lastik yakmak zaten kolay. Arada teker yaparsın, lastiğe kıydıkça da yakarsın(zaten kökü kaç lira), birde ilk yağmurda yollar kaygan olur o zaman hafiften drift yaparsın, bence egona megona hepsine yeter.

Zaten apachelede teker yapmanın çok kolay olduğunu duymuştum. Stoppie, direksiyonda teker yapma, direksiyonda stoppie, ayakta teker yapma, bacaklarını yana açıp teker yapma, bunlar sakat işler. 12 o'clock tak bi tane arkaya ya da arka fren hakimiyetine çok çalış tekerdeyken yoksa beyin üstü inebilirsin. Türkiye'de konuyla ilgili türkçe bilgi veren zamanında bizim sitede de videoları falan bulunan iri vardı yanılmıyorsam adı cengiz coşkundu. Ybr ile başlamıştı o da. Onun bir internet sitesi gibi bişiler olcaktı, ordan Türkçe bilgi alaiblirsin. Bol şans.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekere çalış gerisini boşver derim. Stoppie falan kasar baya. Ya da ben bir türlü becerememişimdir(cbr 125 le denerdim). E lastik yakmak zaten kolay. Arada teker yaparsın, lastiğe kıydıkça da yakarsın(zaten kökü kaç lira), birde ilk yağmurda yollar kaygan olur o zaman hafiften drift yaparsın, bence egona megona hepsine yeter.

Zaten apachelede teker yapmanın çok kolay olduğunu duymuştum. Stoppie, direksiyonda teker yapma, direksiyonda stoppie, ayakta teker yapma, bacaklarını yana açıp teker yapma, bunlar sakat işler. 12 o'clock tak bi tane arkaya ya da arka fren hakimiyetine çok çalış tekerdeyken yoksa beyin üstü inebilirsin. Türkiye'de konuyla ilgili türkçe bilgi veren zamanında bizim sitede de videoları falan bulunan iri vardı yanılmıyorsam adı cengiz coşkundu. Ybr ile başlamıştı o da. Onun bir internet sitesi gibi bişiler olcaktı, ordan Türkçe bilgi alaiblirsin. Bol şans.

peki bunca kırık kemiklerin ardından sonra hiç arkana bakıp keşke yapmasaydım dediğin oldu mu ?
Bu aralar yağmurlar başladı yollar ıslak olduğunu için çalışmalarıma ara vermek zorunda kaldım.Akşam saat 10 gibi ıslak yolda drift yapıyordum arkama araba yanaşmış farketmedim.adamın önünde şov yapmış gibi oldum.bi baktım adam pis pis sırıtıyor.motoru kenara çektim kaldırıma oturdum.adam 2 dakka sonra ilerden döndü geldi önümde arabayla sıfır çizdi selam verdi geçti.hani yapma diyen arkadaşları anlıyorum ama yap yap güzel hareketler bunlar diyenleri de yabana atamıyorum .şu yağmurlar dinsin antremanlara devam. ama bilinçli olarak devam...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst