Stoppie sonrası büyük ödül,becerebilene tabi

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
bazıları da böyle şanslı doğuyor işte :) :pr: motosiklet baaabında söyledim

[YT]aIoPM2lxhb0&feature=related[/YT]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lan tuh dün bu vidyoyu ben koyacahtım puu boyun devrilsin..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben o kadar ekşın yaptım, hani bana hani bana:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BENCE bu adam işi hiç bilmiyor orada stopie yapacağına hızını kes al kızı tamponun üstüne tutabilene aşk olsun ver elini sahile mangal yakmaya :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
BENCE bu adam işi hiç bilmiyor orada stopie yapacağına hızını kes al kızı tamponun üstüne tutabilene aşk olsun ver elini sahile mangal yakmaya :p

Sen ne yedin bakiiim öyle?....:wiinkk::wiinkk::wiinkk: Baya hızlısın bu akşam....:cherry::cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
biri beni şuna anlatsın, scooterla doğmadık biz:wiinkk:
ama sen genede öpme:cherry:
cesi al bunu ekle gruba:queen:

hemen ekleyelim :queen::queen::queen::queen: faceden beni bulması yeterli (((((((((((:)

sonra vat 69 un kapıları ardına kadar açılacaktır :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bende denemek isterdim ama aysel de yok artık sadece o olursa olur :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri beni şuna anlatsın, scooterla doğmadık biz:wiinkk:
ama sen genede öpme:cherry:
cesi al bunu ekle gruba:queen:

gkn olm bisde scooterla doğmadık bi öpim laa..

hemen ekleyelim :queen::queen::queen::queen: faceden beni bulması yeterli (((((((((((:)

sonra vat 69 un kapıları ardına kadar açılacaktır :queen::queen::queen:

o nasi oliy jesse gurup ne gurubu her guruba girmem yamuk yapmıyonuz dimi lan bak kelebek gibi uçar arı gibi sokarım..

bozkırda çiçek olur açarım ben, böğrüm yanar kanarım ben, bulaşana çok pis dalarım ben..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
ulen ben tek ten ıkı tekere ınmıyorum her kalkısta lastık yakıyorum bırkerebıle open cıkmadı be adaletmı bu
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
ben olsam inadına çarparım hastaneye getiririm orda ilgilenme bahanesiyle iş olurum :) sonra motorla uğraşmaya gerek yok :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
gkn olm bisde scooterla doğmadık bi öpim laa..



o nasi oliy jesse gurup ne gurubu her guruba girmem yamuk yapmıyonuz dimi lan bak kelebek gibi uçar arı gibi sokarım..

bozkırda çiçek olur açarım ben, böğrüm yanar kanarım ben, bulaşana çok pis dalarım ben..

Camımdaki gey gibisin, içimdeki şey gibisin, bilmemki ney gibisin, sen benimsin gey çiçeğim :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst