Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu Alalı Henüz 2 gün Oldu..Aldığımda motorcu beni rölantidendir diye kandırarak başından sağmıştı.sorunum şu motorum ile hızlıca giderken baktım bi yoldan karşı şeride geçicem yavaşlıyorum vitesi 1 e alıp debriyajla arka frene aynı anda basıyorum sonra 3-5 sn içinde motor stop ediyor
) bu neden kaynaklanıyor yardımlarınız için teşekkürler.
XGJAO/200-8 ..
XGJAO/200-8 ..