Stop Etme Sorunu..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu Alalı Henüz 2 gün Oldu..Aldığımda motorcu beni rölantidendir diye kandırarak başından sağmıştı.sorunum şu motorum ile hızlıca giderken baktım bi yoldan karşı şeride geçicem yavaşlıyorum vitesi 1 e alıp debriyajla arka frene aynı anda basıyorum sonra 3-5 sn içinde motor stop ediyor :() bu neden kaynaklanıyor yardımlarınız için teşekkürler.

XGJAO/200-8 ..
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Rölanti gibi gözüküyor. Yükselttin mi rilantiyi onu sölememişsin? Eğer yükselttiğin halde yapıyorsa sorun karbüratörden kaynaklı olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yükseltmedim :D acaba bunun neresindedir rölanti oda var bilmiyorum :()
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok yükseltmedim :D acaba bunun neresindedir rölanti oda var bilmiyorum :()

kardeş rolanti vidası karburatörün yanında olur üstünde yaylı şekilde olması gerek sizinkinin ki onu az sık ama benim kanaatim belki hava ayarından da olabilir hava ayar vidası sıkı ise ısınınca motor rolantide çalışmaz stop eder bende olmuştu çünkü
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Öncelikle rölantiyi yükselt. Motorunda sorun yok gibi gözüküyor. Usta seni başından savmamış, sana sorunun rölanti olduğunu sölemiş zaten. Tarif ediyorum;

1. Motoru çalıştır, motor ısınana kadar bekle. yani elinle gaz verebilirsin eğer stop ediyorsa.

2. karbüratörü bul (oda nerde diye sormazsın umarım)

3. Karbüratörde bi tane açıkta vida vardır zaten. Onu sağ (umarım sağını biliyosundur) yöne doğru çevir. 1 veya 2 tur. Motorun sesinden anlayacaksın zaten. (umarım kulakların duyuyodur:p)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw sağolasın ya scooterınkini ayarlıyabiliyordum koltuğu kaldırım altındaki plastiği söktünmü. bunun acemisiyiz zamanla inşaallah hemen elime bir tornavida alıp denemeye iniyorum :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

tmm sorun kalmadı rölanti açtım düzeldi :D sağolun sizlerde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst