Stop etme problemi [Rks Titanic 200 ]

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaslar.

beni ve rks titanic 200 basligini takip eden varsa bizim motorun stop problemine çözüm arıyoruz.
fabrikayı bilgilendirdik ama kabul etmiyorlar.
böyle bir başlıkta onların yüzünü karartsın inş. :) ne diyim başka

olay şu;

[YT]JsI7m5cJa6o[/YT]

( video geliyor bi sn. olmadı aşağıdaki mesaja yazarım.. )

Bunun gibi problemi trafik ışıklarında çokça yaşıyorum. ayrıca gaz açık giderken debriyajı sıkınca da meydana gelmekte bu stop problemi.

önerisi çözümü olan var mı ?

ben karbüratörü değiştirmeyi düşündüm. Karbüratör değiştirmeye gerek kalmadan bir çözüm bilen var mı ?

teşekkürler...


ayrıca;

biz sana demedik mi Çin işi alma zart zurt diye mesajlar atacaksanız hiç yorulmayın. boş şeyler yazmayın. bilgisi olan varsa buyursun
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Belirtmekte fayda var, motor soğukken değil ısındıktan sonra zrıt prt stop ediyordu sanırım. (değilmi?)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi kış gelince garajda ısıttıktan sonra ufak bi yokuşu çıkmaya başlamadan da yapmaya başladı.

önceleri dediğin gibi ısındıktan sonra oluyordu :(
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
8
Bnde drift var ve benzer sorunu yasadim ustelik bikac kez ilkinde karburatoru degistirdim olmadi sibop ayari falaan olmadi ust kapagi soktuk siboplar kaciriyodu onlari degistik duzeldi bi sure sonra yine yapti yine degistik duzeldi suan arada yine yapiyo ama sezonu kapattim bn bu sene siboplara bi baktir istersen
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bnde drift var ve benzer sorunu yasadim ustelik bikac kez ilkinde karburatoru degistirdim olmadi sibop ayari falaan olmadi ust kapagi soktuk siboplar kaciriyodu onlari degistik duzeldi bi sure sonra yine yapti yine degistik duzeldi suan arada yine yapiyo ama sezonu kapattim bn bu sene siboplara bi baktir istersen

teşekkürler. Hafta sonu 8000 bakımı var. subap ayarı yaptıracağım.

başka önerisi olan ?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
tam istop edeceği zaman gaz verdiğinde toparlıyomu yoksa yine istop ediyormu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

bu arada video yu izleyemiyorum ben belki orda çekmişindir ama göremediğim için soruyorum
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam istop edeceği zaman gaz verdiğinde toparlıyomu yoksa yine istop ediyormu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

bu arada video yu izleyemiyorum ben belki orda çekmişindir ama göremediğim için soruyorum

videoyu izleyebilseydin tam olarak görebilirdin.

gaz vereceğin zaman pıhhhh gibi bir ses çıkarıp stop ediyor ...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncelleme
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Motor kısmının resimleri var mı ? Gaz verince mi stop ediyor ?

Vitesi boşa atınca mı stop ediyor ? Videoyu tam anlıyamadım. Cevap verirseniz yardımcı olurum.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
kaç km'ye geldin ?
rölantiyi yükseltince stop etmesi kesiliyor mu?
hava ayarı yaptırdın mı?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Emiş manifoltu ya yırtılmış ya da hava fazla geliyor....
Bir yerde kaçak var.. :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç km'ye geldin ?
rölantiyi yükseltince stop etmesi kesiliyor mu?
hava ayarı yaptırdın mı?

7600 km deyim ama 1000 km ye geldiğinden itibaren böyle diye hatırlıyorum.

Rölantiyi 3000 e kadar çıkartıp denedim yine stop ediyor.

Hava ayarını servis yaptı ama yine birşey değişmedi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şimdi resimlerden de gördüm...
Sanırım manifolt sert plastikten yapılma...
Karbğratörle silindirin arasındaki plastik manifoldu iyice kontrol et...
Eğer ordan değilse vakum hortumunu kontrol et...
Ya yırtılmıştır , ya da yerinden çıkmıştır..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emiş manifoltu ya yırtılmış ya da hava fazla geliyor....
Bir yerde kaçak var.. :cat:

Hava filtresinin önündeki koruyucuyu çıkarttım bi ara, öyle gezeyim dedim, sonuç değişmemişti.

bu bahsettiklerinizi servise söyleyebilirim anca, bu bahsettiklerinizin kontrolünü nasıl yaparım ?

yani şunu yap şöyle olursa bu budur gibi kontrol durumu var mı benim bilebileceğim bir şey anlamında ?

---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:50 ----------

Şimdi resimlerden de gördüm...
Sanırım manifolt sert plastikten yapılma...
Karbğratörle silindirin arasındaki plastik manifoldu iyice kontrol et...
Eğer ordan değilse vakum hortumunu kontrol et...
Ya yırtılmıştır , ya da yerinden çıkmıştır..

teşekkür ederim.

manifolt metal alaşımlı idi sanırım.

geçen gün yeni karbüratör getirtdim servise.

değiştirmeye çalışırken görmüştüm. Manifoldu iyice sıktık, halen stop ediyor.

Vakum hortumuna baktırabilirim evt. Bu haftasonu 8000 km bakımı yapacaz. Subap ayarına da yaptıracağım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


Manifolt resimde sarı ile işaretlediğim sert plastik boru....
Kontrol et gözle..
Çatlak falan varmı?..Kelepçesi gevşemişmi...

mavi ile işaretlediğim yerdeki hortumları da kontrol et..Çatlak ya da çıkan falan varmı....
Büyük ihtimal sorun buralarda...:cat:

Resim acele oldu... :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[url]http://hizliresimyukle.com/thumb-380977.jpg[/URL]

Manifolt resimde sarı ile işaretlediğim sert plastik boru....
Kontrol et gözle..
Çatlak falan varmı?..Kelepçesi gevşemişmi...

mavi ile işaretlediğim yerdeki hortumları da kontrol et..Çatlak ya da çıkan falan varmı....
Büyük ihtimal sorun buralarda...:cat:

Resim acele oldu... :cherry:


abi eline sağlık. sabah ilk iş garaja girip bakacam söz :)

burdan yazarım, teşekkür ederim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Çok detaylı teknik bilgim yok fakat bende bir ara ybr 125 ile aynı problemi yaşamıştım,sorun ise 2 dakikada çözülde o farın altındaki elektrik bağlantılarından biri oksiktlenmiş yada su kaçmıştı wd 40 sıktı usta düzeldi bir daha yapmadı sendeki de elektriksek bir problem olabilir ki umarım öyledir daha ağır arızası yoktur ve uğraştırmaz seni.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Benim motordada vardı aynı sorun. Hava ayarını + manifolt contasını + karbüratör boğazının contasını özel slikonla ailikonlayıp taktım. Sorun kalmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst