- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaslar.
beni ve rks titanic 200 basligini takip eden varsa bizim motorun stop problemine çözüm arıyoruz.
fabrikayı bilgilendirdik ama kabul etmiyorlar.
böyle bir başlıkta onların yüzünü karartsın inş.
ne diyim başka
olay şu;
[YT]JsI7m5cJa6o[/YT]
( video geliyor bi sn. olmadı aşağıdaki mesaja yazarım.. )
Bunun gibi problemi trafik ışıklarında çokça yaşıyorum. ayrıca gaz açık giderken debriyajı sıkınca da meydana gelmekte bu stop problemi.
önerisi çözümü olan var mı ?
ben karbüratörü değiştirmeyi düşündüm. Karbüratör değiştirmeye gerek kalmadan bir çözüm bilen var mı ?
teşekkürler...
ayrıca;
biz sana demedik mi Çin işi alma zart zurt diye mesajlar atacaksanız hiç yorulmayın. boş şeyler yazmayın. bilgisi olan varsa buyursun
beni ve rks titanic 200 basligini takip eden varsa bizim motorun stop problemine çözüm arıyoruz.
fabrikayı bilgilendirdik ama kabul etmiyorlar.
böyle bir başlıkta onların yüzünü karartsın inş.
olay şu;
[YT]JsI7m5cJa6o[/YT]
( video geliyor bi sn. olmadı aşağıdaki mesaja yazarım.. )
Bunun gibi problemi trafik ışıklarında çokça yaşıyorum. ayrıca gaz açık giderken debriyajı sıkınca da meydana gelmekte bu stop problemi.
önerisi çözümü olan var mı ?
ben karbüratörü değiştirmeyi düşündüm. Karbüratör değiştirmeye gerek kalmadan bir çözüm bilen var mı ?
teşekkürler...
ayrıca;
biz sana demedik mi Çin işi alma zart zurt diye mesajlar atacaksanız hiç yorulmayın. boş şeyler yazmayın. bilgisi olan varsa buyursun