Stop Eden motorun Rolanti Ayarını Fazlaca Yükseltmek

Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
35
İyi günler, çin malı bir scooterım var 125cc. Piston takımını (sekman, gömlek vs.) değiştirdik yağsız kullanımdan dolayı aşınmıştı. Sorunum ise rölantide stop etmesiydi, yani durduğum an stop etmesin diye rölantiyi yükselttim ve şu an rölantide gidiyor motor. Ben de dururken frene basıyorum ve bu sayede ne stop ediyor ne de gidiyor bi nevi gaz verirken frene basıyorum. Bunun motora zararı var mıdır, bırakayım stop etse daha mı iyi olur? Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Debriyajı yersin.Eğer motor rolantide durmuyorsa hava ayarı yapmalısın
 
Katılım
27 Şub 2017
Mesajlar
138
İyi günler, çin malı bir scooterım var 125cc. Piston takımını (sekman, gömlek vs.) değiştirdik yağsız kullanımdan dolayı aşınmıştı. Sorunum ise rölantide stop etmesiydi, yani durduğum an stop etmesin diye rölantiyi yükselttim ve şu an rölantide gidiyor motor. Ben de dururken frene basıyorum ve bu sayede ne stop ediyor ne de gidiyor bi nevi gaz verirken frene basıyorum. Bunun motora zararı var mıdır, bırakayım stop etse daha mı iyi olur? Teşekkürler şimdiden.

yaptığın şey motor açısından pek iyi olmaz gibi.bende de geçen yıl 100 lük cub vardı.aynısı benimde başıma gelmişti.ışıklarda beklerken motor stop ediyordu.sonra araştırdım hava ayarından olduğunu öğrendim.hava ayarını yaptıktan sonra motor bi daha stop etmedi.hava ayarı yapmayı bilmiyosan youtube de arama yap bir çok video bulacaksın.buradan yazmak biraz uzun sürer.kolay gelsin
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
58
Hem gereksiz motoru yoruyorsun hemde fren arti debriyaji fazladan yiyorsun. Senin sorunun karburator ayari, ondan stop ediyor. 30 tl max tutar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst