- Konu Yazar
- #1
İyi günler, çin malı bir scooterım var 125cc. Piston takımını (sekman, gömlek vs.) değiştirdik yağsız kullanımdan dolayı aşınmıştı. Sorunum ise rölantide stop etmesiydi, yani durduğum an stop etmesin diye rölantiyi yükselttim ve şu an rölantide gidiyor motor. Ben de dururken frene basıyorum ve bu sayede ne stop ediyor ne de gidiyor bi nevi gaz verirken frene basıyorum. Bunun motora zararı var mıdır, bırakayım stop etse daha mı iyi olur? Teşekkürler şimdiden.