Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Kask üretimine bi standart getirmek daha mantıklı olur kanatindeyim
Maalesef muz cumhuriyetleri bile bunu yapti ama biz de daha tik yok.
Kask üretimine bi standart getirmek daha mantıklı olur kanatindeyim
yav boşverin siz adamın ne iş yaptıgını nerde ne dediğini. söylediği doğrumu değilmi onu tartışın.