Standartlara uygun kask kullanımının zorunlu hale getirilmeli

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben çaktım meseleyi bu adam ünlü olmaya çalışıyor ama yanlış yolda doğru yolu gösterecek cengaver lazım buna
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Standartlara uygun yada uygun olmayan kask takmak beni bağlar. Marketten su taşımaya mahalle aralarından giderken bile kask takıyorum, 30 liralık açık kask ama hiç kasksız çevreyollarında 100km üzeri hızlarda cirit atanları da görüyoruz. Ancak 60-70 liralık çeneden açılabilen kasklar cidden cinayet, resmen grenaj yaptıkları hurda plastik ayarında malzeme kullanıyolar. Öyle kaskı takınca kaskın korumasını geçtim basit bir kazada bile kask parçalara ayrılıp yüzünüzü parçalayabilir. Kask alırken rahatınızdan çok güvenliğinizi düşünün.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
yav boşverin siz adamın ne iş yaptıgını nerde ne dediğini. söylediği doğrumu değilmi onu tartışın.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
Makine Mühendisi Güngör Kaya açıkladı.
Ninja 300r en iyi ihtimalle 13bin lira
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst