Bir kere satıcı değil alıcı velinimettir madem Türk"lükten dem vuruyosunuz taşları doğru yere koyalım .. satıcının velinimet olduğu durumlar savaş, yokluk ve kriz durumlarıdır .. 1970 lerin sonunda ki türkiye gibi.. Hyosung velinimet falan değildir.. Türk motor pazarı ve sektörü ise Velinimetin kıralıdır ...
Global milyonlarca dolar yatırım yapmış , Sonuçta ticari kazanç sağlama amaçlı bir şirket değilmi .. verirsin parayı alırsın isim hakkını.
Kaldıki Hyosung türk pazarına 2000 yılında girmiş bir firma .. neden 2005 yılına kadar isimlerini patentleme gereği duymamışlar .. Sakın Türk İşadamlarına olan güvenden falan bahsetmeyin .. Dünya çapında ticaret yapacaksın Sadece avrupaya sattığın motor adedi onbinlerle ifade edilecek 5 yıl gibi bir süra burada kalacaksın ama ismini patentlemeyeceksin .. G Kore li Yöneticilerin
basireti bu kadarmış ..Global muhtemelen bir para talep etti isim karşılığı ama
Hyosung buna razı olmadı .. bölesi daha iyimi oldu
Üretime montajla başlamak ya bu nasıl bir masaldır. Üretrim ne demektir , montaj ne demektir. TR ye full monte gelen motor sayısı azdır .. Sizin anladığınız anlamda zaten üretim cennetiyiz .. Ver elime lokma takımını bende üretime başlarım

iki somun iki yıldız vida takmakla üretimmi olur ..
Neden motor hariç .. Motoruda ben yapacam de .. iki saç lefha büküp bi şase imal etmekle kendinizi motosiklet üreticisimi ilan edeceksiniz.. Türk milletide bunu yiyecek .. bravo