- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
Kandırma yok ya motor diger binliklere göre sağlam kaçıyo, farkıda yaktığı yağ ile sağlıyor
Burda bir sorun yok, istediğim anda ücretsiz yeni motor takıyorlar da ben kar yağınca taktırcam, yaz günü motorsuz kalmayım.
Servis ücretine gelince atıyorum yağ değişimi, yağ parası hariç 10ytl mi ne, fren balatası değişimi 10ytl felan fıstık onuda keredi kartıma 4 taksit yapıyorlar, tabi yağ, yağ filtresinin fiyata eklenmiş halini, ha yetkili servis bunları piyasaya göre faiş fiyatlamı satıyor, tabiki hayır, 2-3 ytl oynuyor en fazla ama o da yağ taşımama almaya giderken harcıycam yakıta v.s. deymez.
Önemli olan servisinle kurduğun dostluk.
Bir aydır servise gitmiyorum mesela arayıp abi iyi misin niye gelmiyosun bir ihtiyacın var mı seni özledik felan diyorlar.
Özlersiniz tabi, kroyum ama para da bende![]()
süper bir yazı olmus