- Konu Yazar
- #1
Selamlar herkese. Qjmotor srk400rr motorum var. Katalizörü inanılmaz derecede büyük olduğu için motorun sesini çok kısıyor ve hiç egzoz patlatmıyor. Ülkemizde egzoz yasak olduğu için katalizörü çıkartıp yerine farklı bir egzoz takmak istemiyorum, hem fazla maliyetli hem cezası yüksek hem de çok fazla ses çıkartıyorlar. Aklıma şöyle bir şey geldi; katalizörü söküp kaynak birleşim kısmından güzel şekilde ikiye bölüp daha sonra içindeki odacıklara katalizörün giriş kısmından çıkış kısmına kadar 2-3 cm çapında fazla geniş olmayacak şekilde hava kanalı oluşturabilir miyim? Kaynak işlemlerine destek olacak bir tanıdığım var, elektrot veya gazaltı kaynak ile kaynak noktalarından kesmeyi planlıyoruz, işlemi yaptıktan sonra da orijinal bir şekilde katalizörü yerine yerleştirmeyi düşünüyoruz, bu sayede işlem yapıldığı belli olmaz
. Bunu yapmak istememdeki en büyük sebep trafik cezasından kaçınmak. Ayrıca sesi fazla yükseltmek istemiyorum biraz artsa bana yeterli olacağını düşünüyorum, hem bu sayede muayeneden de geçebilirim çünkü katalizör işlevini yerine getirmeye devam edecek. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında mantıklı mı? Yapılabilir mi?