Srad 750 Almak Istiyorum Sızce Nasıl

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
250
Slm Arkadaşlar Srad 750 Almak ıstıyorum 600 Olanını Kullandım Ama 750 Nasıl Onu Merak Edıyorum Tahmınımce O Daha Bır Hırcındır Sızce Hangısını Almalıyım
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
250
98 model vardı 60000 de komple motor yapılmış fakat 750 ytl borcu çıktı vaz geçtım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Arkadaşlar Srad 750 Almak ıstıyorum 600 Olanını Kullandım Ama 750 Nasıl Onu Merak Edıyorum Tahmınımce O Daha Bır Hırcındır Sızce Hangısını Almalıyım

varsa 900 lüğünü 1000 liğini al yakışır ustama:)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
bende vardı benzin canavarı yakmıyo içiyor mubarek git 600 rr al rahat et tamirilerle uğraşma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende vardı benzin canavarı yakmıyo içiyor mubarek git 600 rr al rahat et tamirilerle uğraşma
içen motoru severiz,mal sahibine benzemezse harammış
Peynir kavun,şimdilerde yanına lüfer. içen bir de motor,bize uyar.:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
srat 750 hakkında bilgi almak için bence gkh'nı bul çünkü kullanan onu biliyorum
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Kesinlikle orijinal olmasına dikkat etmelisin. Tabiki birazda şans işi 2nci el bir makina. Kazası olmamasına (özellikle şaselerine bak yada baktır) dikkat etmelisin.Mutlaka anlayan birini yanında getir. Makinanın yağ yakıp yakmadığına ve kompresör olayına dikkat et. Şimdiden hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanı diliyorum. 750 srad çok yakıyor denilsede fazla bir abartı gibi geliyor 600cc ile 750cc arasında çok fazla yakıt açısından fark olmadığınıda bilmeni isterim.:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla GKN yede sormayın bu sıra cunku pert ettı bılıyorsunuz :( Sımdı adamın moralını bozmayalım Srad Nasıldır dıye..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst