- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 250
- Konu Yazar
- #1
Slm Arkadaşlar Srad 750 Almak ıstıyorum 600 Olanını Kullandım Ama 750 Nasıl Onu Merak Edıyorum Tahmınımce O Daha Bır Hırcındır Sızce Hangısını Almalıyım
Slm Arkadaşlar Srad 750 Almak ıstıyorum 600 Olanını Kullandım Ama 750 Nasıl Onu Merak Edıyorum Tahmınımce O Daha Bır Hırcındır Sızce Hangısını Almalıyım
içen motoru severiz,mal sahibine benzemezse harammışbende vardı benzin canavarı yakmıyo içiyor mubarek git 600 rr al rahat et tamirilerle uğraşma
içen motoru severiz,mal sahibine benzemezse harammış
Peynir kavun,şimdilerde yanına lüfer. içen bir de motor,bize uyar.
bizde 98 srad 750 var almak istersen görüşellim
Durumu nedir? İlgilenen birini buldum da...:cherry:
Valla GKN yede sormayın bu sıra cunku pert ettı bılıyorsunuzSımdı adamın moralını bozmayalım Srad Nasıldır dıye..