sport turing - Süpersport ve artık naked...

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun yamaha iyidir iyi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

MT serisi dizayn olarak peygamber devesine benziyor.ya da boyunsuz gibi geliyo bana ne bilim bi iç gıcıklayan bişeyi var. ve gösterge çok tarza yakışmıyor diye düşünüyorum.ortayı daha dolduran bi panel olabilirdi.

onun dışındaki herşey müthiş

660 ın peygamber devesi tasarımını kimseye vermeyiz gerçek deve burda :)




 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst