şov bitti yeni video

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
geçenlerde yeni videolara başladığımı söylemiştim aslında çok daha güzel olacaktı fakat elimi
cam kesti bende burada videoyu bitirmek zorunda kaldım tabi şimdilik, ilerki aylarda tr de tek
videolara devam edeceğim inşaAllah. Bunların içinde süpriz hareketler olacak.Bu yıl CBF 250 cup
yarışlarına katılacaktım antremanlara v.s. gittim fakat maddi imkansızlıktan dolayı yarışamadım
vaybeee Türkiye'den çıkmaz böyleleri diyenlere Kenan cevabını verdi keşke elimden tutan olsaydıda bende
yarışabilseydim, oysa antremanlarda çok iyiydim hocamız Tolga Uprak'tı 2. turda tüm cesaretimle 1. liği
kaptırmadım sonraki turlarda hocamız pist dışına aldı beni:) birazda kızdı çok tehlikli gittiğimi söyledi.
Yinede ilk kez piste çıkmakta güzeldi pistlerden hevesimi aldım sayılır bu iş çok para istiyor
ben yine şova devam. Videoları trafiğe kapalı alanlarda hazırlanmaya gayret gösterdim fakat Ankara'daki yeni hipodrumdaki
gokart pisti sahibi, eski hipodrumdaki orada öylesine dolaşan polis ve hareketleri trafikte yapmama zorlayan
zihniyetleri kınıyorum,oysaki yabancılara bakıpta vay bee gavur yapıyo demesini biliyorlar neden bizde yapmayalım.Yabancılar
yapınca marifet Türkler yapınca delilik oluyor
bu veya başka birşey her gelişmenin önü tıkanıyor Türkiye'de. zoru başarmakta bu zaten yapacak mekan çekecek zaman
binecek motor bulamazken 150 cc ile istediklerimi yaptım bence güzel oldu.Bana motosikletlerini emanet edip
veren arkadaşlarıma teşekkürler.
İnşaAllah yüksek hacimli race aldığımda çok daha fazlasını çok daha güzelini ve kolayca yapacağım.Eğer elimden
tutmak istiyorsanız buraya yazacağınız iyi ve ya kötü tüm yorumlar benim için referans olacaktır her zamanki gibi üye olduğum tüm sitelere
videolarımı ekleyeceğim. iyi seyirler, Destekleyen herkese şimdiden teşekkürler.
not:youtube ye giremeyenler http://www.guncel.net/guncel/teknoloji/2008/05/13/youtube-a-nasil-girilir.htm bu linkten öğrenebilirler


http://www.youtube.com/watch?v=lEpz3BYKKpo

buda mynet
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_2_bolum/132147/#
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
allah yolunu açık etsin kardeşim umarım istediğin hedeflere ulaşırsın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Youtube haricinde baska bir siteye de eger videoyu eklersen zannimca daha cok kisi izleyebilir. Cunku herkes youtube nasil acilir olayini bilgisayarinda deneyecegini zannetmiyorum.

Ornek: Ben denedim acilmadi. Demek ki herkes beceremiyormus. :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Cengiz izledim paşam . :)

Süper olmuş video..Fakat o caddedeki dirft kısmı biraz beni korkuttu yaw..:mrgreen:


Youtube giremeyenler aşağıdaki linke tıklayın..
.
http://www.beatfiltering.com/index....89b42636eb7b3fba17f732d6b47d97c06082c38917603
Çıkan pencerede "Begin browsing "
mainbg.jpg
yazan yere tıklayın..Youtube karşınızda işte..

Cengizin verdiği linkten " lEpz3BYKKpo " olan yeri search alanına yazın ve izleyin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacıı bayıldım yaaa daha tam ızleyemedım yuklenıyoda su wıdeodakı şarkıyı bana atarmısın yaa?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
estetik görüntüler sergilemişsin ama dikkat et kendine olur mu:)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
video 10 nuımara hareket felan ama bu çalan parçayı kimseyi sölüo yaww
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
video cok guzel abi bravo:rendeer:

ayrıca dediginin sonuna kdr arkasındayım gavur yapıo die butun videoları ezbere bilir millet bzden bri yapınca aptallık olarak goruluyo ama bunlar kedi uzanamadıgı cigere mındar derdiş misali laflar:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hep elin gavurunu mu izleyecez....:mrgreen:

Aha da bizden biri hemde Cengiz ÇOŞKUN..

İzleyin keyif alın..Ben tekrar izledim valla..:cat:
Diğer videolarıda güzel ayriyetten..:wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Seninle gurur duyuyoruz dostum , ozelikle de azmin ile ilgili. Cunku ilk basladigin videolarida gormustum ve simdi sendeki gelisme gercekten cok yuksek. Umarim biri seni fark ederde hak ettigin yerlere goturur. Cunku bu yetenek sende var.
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Oy oy oy oy parçayla çok güzel oturmuş. Yahu arkadaşlar profesyonel cekım yapan yokmu koca sitede Cengiz kardeşimize kısafilm tarzında video çeksek?

Başarılar diliyorum umarım sana yardımcı olaacak bir sponsor bulabilirsiniz...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hehe angaralı topram benim yine süpersin hee Allah yolunu ve bahtını açık etsin
videp çok güsel olmuş devamı gelsn süpersin süperrr :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacıı bayıldım yaaa daha tam ızleyemedım yuklenıyoda su wıdeodakı şarkıyı bana atarmısın yaa?

şarkının adı erman ender : playboy
istersen ben yollayım yada limevireden indir..


cengiz hocam vidyo on numara olmuş eline ayağına tekerine sağlık..:rendeer:

mavi motoru pek anlamadım motor teker üzeridemi yoksa peglerin üzerindemi dönüyor ayrıca pembe motor nasıl el değmeden lastik yakıyor..

ankara hipodromu vidyo için en uygun mekan..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Diğerleri gibi bu'da çok güzel olmuş. Maddi olarak bir şey yapamam, manevi olarak destekçinim. İnşallah dileklerin kabul olur. :rendeer:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kont yeteneklisin.:cat:
Bilmediğim şeyler değil ama bizden biri olunca heyecanla seyrettim.

Videodan anladığım kadarıyla tüm bu hareketleri tuning uygulanmamış motosikletlerle yapmışsın.
Küçük bir profesyonel yardıma ihtiyacın var.
İhtiyacın olan tek şey ne yaptığını bilerek yapmanı sağlayacak biri ve bu iş için hazırlanmış bir motosiklet.

Ne yazıkki benim sana el atabilmem için biraz erken.
Bir kaç yıl sonra Türkiye'de motosiklet alemini rahatlatacak bir yatırım planlamam var.
Ülkemin motosiklet sevdalılarını bir çok şikayetten kurtaracak bişey ama şu an imkansız.
Gerçekleştirebilirsem,

sana söz....

Motosikletini ben alacağım ve hazırlayacağım.
Sakın vazgeçme.....

Bu arada sana bir mekan sağlansa iyi olacak.
Hadi arkadaşlar bir el atın...
Antreman için bir alana ihtiyaç var.
Bu kardeşimiz gerçekten yetenekli.
Belki dünya şampiyonu olamaz ama
şampiyonlar yetiştirebilir.......:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst