Sorun benim PC demi???

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selamlar..

Yahu bu benim PC demi bir sorun var anliyamadim..
Eskiden MT ye girerken sayfa acildiginda hani bu Giris I üye ol butonu sag tarafta cikardi...
Simdi sayfanin ortasinda cikiyor ve reklamlarin altinda kaliyor.. :pale:
Söyle oluyor...






Ve benim Forum a tiklamam gerekiyor bu giris I üye ol butonlarinin sag tarafa gecmesi icin...

Böyle olmasi icin yani...







Ikinci sorunda herseferinde sifremi yeniden vermem gerekiyor..
Beni hatirlaya 50 kere carpiyi koydum ama beni unutuyor ne isse yahu..
Bunlar bende Mt de son update yapildigindan veri var...
Bilmem anlatabildimmi?

Sistemim Win7..
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
abicim merhaba..

yorumunu görünce bir deneyim , bende de aynı sorun olur mu diye ama bende herşey normal, fotodaki gibi birşey olmadı ..

beni hatırla kısmında da bir sorun yok..:silent: bendeki işletim sistemi win xp

win 7 olan arkadaşlardan da deneyen olurda normal olursa o zaman senin pc de sorun var demektir abicim :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Isletim sisteminden kaynakli degil.

Internet tarayicinda (web browser denilen sey) sIkIntI var.
Gordugum kadariyla Internet Explorer kullaniyosun Remzi abi.

Google Chrome denilen bi tarayici var indirmeni tavsiye ederim.

http://www.google.com/chrome?&brand...utm_source=en-ha-na-us-sk&utm_medium=ha&hl=de

Linki burda dene bakalim begenicek misin?

Internet Explorer cok kotu bi tarayici, hem kullanissiz hemde guvenli degil.

Bu tarz problemlerle hep karsilasirsin.

Eger Internet Explorer dursun dersen bu bahsettigin olayin cozumunu uzunca yaziyim sana.
Ama Chrome dene bakalim once bi.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
abicim merhaba..

yorumunu görünce bir deneyim , bende de aynı sorun olur mu diye ama bende herşey normal, fotodaki gibi birşey olmadı ..

beni hatırla kısmında da bir sorun yok..:silent: bendeki işletim sistemi win xp

win 7 olan arkadaşlardan da deneyen olurda normal olursa o zaman senin pc de sorun var demektir abicim :p

Win7 olan arkadaslari bir dinliyelim bakalim onlar ne diyecek...

Isletim sisteminden kaynakli degil.

Internet tarayicinda (web browser denilen sey) sIkIntI var.
Gordugum kadariyla Internet Explorer kullaniyosun Remzi abi.

Google Chrome denilen bi tarayici var indirmeni tavsiye ederim.

http://www.google.com/chrome?&brand...utm_source=en-ha-na-us-sk&utm_medium=ha&hl=de

Linki burda dene bakalim begenicek misin?

Internet Explorer cok kotu bi tarayici, hem kullanissiz hemde guvenli degil.

Bu tarz problemlerle hep karsilasirsin.

Eger Internet Explorer dursun dersen bu bahsettigin olayin cozumunu uzunca yaziyim sana.
Ama Chrome dene bakalim once bi.

Ewet bende IE var...
Güvenli olmadigini biliyorum ama benim PC den neyi arakliyacaklar yahu?:p
En kötü ihtimal birkactane acik sacik resimlerimi.. :queen:
Sorun IE den olabilir..
Bu benimde aklima geldi ama bakalim Baska win7 kullanan arkadaslar ne diyecek...

Genelde bilgisayarima cok sey yükleyen biri degilimdir..
Sadece ihtiyacim olan seyleri yüklerim..

Neyse olmadi senin bu sayfadaki dalgayi yüklerim..
SEn denedin ve yan etkisi yok degilmi? :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sorun Win7'den de kaynaklanmıyor IE'den de...

Windows 7 kullanıyorum, şimdi Explorer'da açmayı denedim, olması gereken yerde ve reklamların üstünde kalıyor... Muhtemelen abuk bir sebepten kaynaklanıyor, abuk sebeplerin en muhtemel çözümü için Cookie (Çerez) veya Almanca herneyse:p, onları temizleyebilirsin...

48378949.jpg
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
motosiklet net en iyi 1024x768 veya üstü çözünürlükte ve de firefox ile görüntülenir :p

http://www.mozilla.org/tr/firefox/

indir kur, kolaylığı ve sağlamlığına ben kefilim. :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Selamlar..

Ikinci sorunda herseferinde sifremi yeniden vermem gerekiyor..
Beni hatirlaya 50 kere carpiyi koydum ama beni unutuyor ne isse yahu..
Bunlar bende Mt de son update yapildigindan veri var...
Bilmem anlatabildimmi?

Sistemim Win7..

Remzi ne ettin de bu pc seni hatırlamak istemiyor seni sildi hayatından galiba:king:
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
REmzi abi aynı problem bende de var ama üşenipte yazamadım. Bende konuya girip sağ taraftaki girişi kullanıyorum. Hoş 2007'den beri anasayfadan giriş yapamıyorum ama alıştım buna...
:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ben win7 kullanıyorum bi sıkıntım yok chrome ile. Ama babamın netbooktan ie ile girdiğimde dediğin sorunu ben de yaşadım. Hatırlamadı soysuz beni :p o da win7
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst