Bana sorarsan sizin aldığınız telefonlar sony olmayabilir. TV lerde 99 tl ye satılıyor biraz daha iyileri var kore malı diyorlar onlar 299 tl.
Kısaca diyeceğim o dur ki kötülenebilecek en son markalardan biridir sony. Kardeşimde sony aldı. Ama aldığı 3 yıl önce çıkan en alt model bilmediği için almış bulundu. Güncel programlarda hep sorun yaşıyor. Bu da normal.
Sony xperia serisi gerçekten çok kaliteli ve diğer arkadaşların dediği gibi kamera ve ses konusunda kimse sony le karşılaştırılamaz. Iphone kameralarıda sony tarafından üretilmektedir.
Şuan Samsung note3 kullanıyorum bunun nedenide sony lerde kalem yok.
Bahsettiğin telefonların modelini ve kaça aldığınızı yzarsanız daha doğru sonuca ulaşabiliriz.