sony ve hayal kırıklığı

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
xperia'nın en büyük özelliği suya dayanıklı olması. Bu diğer markalarda pek yok.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bana sorarsan sizin aldığınız telefonlar sony olmayabilir. TV lerde 99 tl ye satılıyor biraz daha iyileri var kore malı diyorlar onlar 299 tl.

Kısaca diyeceğim o dur ki kötülenebilecek en son markalardan biridir sony. Kardeşimde sony aldı. Ama aldığı 3 yıl önce çıkan en alt model bilmediği için almış bulundu. Güncel programlarda hep sorun yaşıyor. Bu da normal.

Sony xperia serisi gerçekten çok kaliteli ve diğer arkadaşların dediği gibi kamera ve ses konusunda kimse sony le karşılaştırılamaz. Iphone kameralarıda sony tarafından üretilmektedir.

Şuan Samsung note3 kullanıyorum bunun nedenide sony lerde kalem yok.


Bahsettiğin telefonların modelini ve kaça aldığınızı yzarsanız daha doğru sonuca ulaşabiliriz.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Sony iyidir candir.hep son toknoloji onda ama bazen yaptigi sorunlarada arkadaslardan cok sahit oldum
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
bende 1,5 senedir xperia l kullanıyorum gram kasma yok tüm oyunları oynuyorum ısınma yok pil 1 günü rahat çıkarıyor bir telefon sorunlu diye markayı kötülemek çok yanlış ve aptal bir davranış
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bende 1,5 senedir xperia l kullanıyorum gram kasma yok tüm oyunları oynuyorum ısınma yok pil 1 günü rahat çıkarıyor bir telefon sorunlu diye markayı kötülemek çok yanlış ve aptal bir davranış

bunu bizim arkadaşa söylersen kavga çıkar günde 2 kez şarja takıyor telefon yanıyor kaç kez servise gitti bir sorun yok dendi :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst