sony ve hayal kırıklığı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çok eskiden beri hayranı olduğum sony markası..sonu zannedersem kodak gibi olacak yeğenim xperia modelini aldı abla kardeş.. ne ses kalitesi nede camera çözünürlüğü.. berbat samsungla karşılaştırdık yanından bile geçmiyor sanırım dev marka artık samsung.. sony kredisini tüketiyor iyi ürünler çıkartamıyor rekabeti iyice düştü gözlemlediğim kadarıyla..
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
xperia ama hangi modeli? samsung'da galaxy serisi çıkarıyor ama note ve s iyi olanları, galaxy ice yada mini gibi kötü modelleri de var. Sony xperia Z serisinden hiç şikayet duymadım açıkçası ama diğer modelleri kötü
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Samsung son yıllarda ciddi atağa geçti. Televizyondan cep telefonuna pek çok elektronik üründe lider konumda. Ar-ge' si müthiş.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Siz yanlışlıkla xperia yerine ixperia almış olmayasiniz Sony sen bahsediyoruz.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Samsung yabana atilacak bir firma degil tabiki ancak Sony dendigi zaman akan sular durur.
Hele eskiden neydi be,cd calar bile olsa Sony dedimi herkes agzi acik bakardi alete :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
fiyat kalite konusunda zaten iyi.ayrıca rakip çıktığı modellere karşı da kötü denilecek bir marka değil.kamerası hele kötü denecek en son yeri bence.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
arkadaşımda sony xperia z var aynı iş yerinde staj görüyoruz ateş gibi ısınıyor güde 2 kez şarj olmadan durmuyor kasmanın allahını yaşıyor telefon garantiye gönderdik kaç kez sıfırladık onarım yaptık ama kasma bir türlü bitmedi son uygulamaları açarken bile takılma var eskiden real racing 3 oynayan telefon şuan kasmaktan oynamıyor malesef ömrü uzun değil
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Samsungdan şaşmam demeyin yıllardır Samsung kullanırdım derken lg g2 aldım kazın ayağının öyle olmadığını anladım
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
arkadaşlar karşılaştırdığım model samsun grand neo belirttiğim gibi sony hayranıyım sonuç olarak xperia yeni piyasaya sürdü eski model değil sony diyince ilk akla gelen ses ve cameradaır.. 2 adet sony ikiside aynı ses aynı c
amera çözünürlüğü hata yok ..samsung sony yanında çırak kalması gerekirdi..dünya devi kodakın sonu ne oldu.. nokia
efsaneydi.. şimdi nerdeyse bitti ericcson daiflas etti.. sony de biter bu kafayla... hoşumamı gidiyor.. asla.. büyük teknoloji mağazalarında girince markaya baktığınız zaman neyin ne olduğu ap açık ortada..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
fiyat kalite konusunda zaten iyi.ayrıca rakip çıktığı modellere karşı da kötü denilecek bir marka değil.kamerası hele kötü denecek en son yeri bence.
bir fırsatı doğduğu zaman karşılaştırın nedemek istediğimi ozaman çok daha iyi anlarsınız..
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
İki yıldır sony xperia J kullanırım. Sony nin en alt sekmentteki modeli olmasına rağmen çok iyi telefondur. Öncelikle dayanıklı ufak bir darbede samsung gibi camı kırılmıyor veya servislik olmuyor. Ses konusuna ise eğer yüksek ses çıkartıyorsa iyi dir diye düşünüyorsan yanılıyorsun. Sony ses konusunda çok iyi bir tecrübeye sahip parçadaki tüm tınıları bozmadan çıkartabiliyor. Yok benim için tını mını önemli değil motordayken telefonun çaldığını duyabileyim diyorsan. Sony bunu da düşünmüş ayarlardan xLOUD etkin hale getirmen yeterli. Kamera konusunda haklısınız bende pek beğenmiyorum. S3 mini ile kıyaslarsak Gündüz çekimleri başarılı ama gece çekimleri berbat. Genel olarak SONY iyidir Giriş ve orta sekmentinde pek telefonu yok 1000 liranın altında bir kaç telefonu daha olsa çok güzel olur.
Genel olarak Sony xperia yerine sony nin hangi modelinden bahsettiğinizi tam olarak yazarsanız daha iyi olur.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
bir fırsatı doğduğu zaman karşılaştırın nedemek istediğimi ozaman çok daha iyi anlarsınız..

3 sene önce xperia s imi karşılaştırdığımda s2 den üstündü.s3 çıktı ama kamera ve ses gene ondan iyiydi.ekran zaten çok çok iyiydi s3 ten bile.evde laptoptan daha iyi ses verdiği için 2+1 i bile laptopa değil telefona bağlayarak müzik dinliyorum.ama samsung aynı kalitenin yanından geçemiyor 2+1 de

hala çalışır durumda t610 ve 2 adet k750i var elimde.xperia s'ide 3 senedir sıkıntısız kullanıyorum.kullanılmaz hale gelene kadar da değiştirmeyi düşnmüyorum fazlasıyla yettiği için.alırsam yeni bir tane gene sony olur

elektronik alet sonuçta.etrafında yaşanan 2-3 olaydan markayı kötülememek lazım,her marka için geçerli.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
189
ben şahsen z1 compact kullanıyorum ve z1 den farksız özellikleri yanlızca boyut farkı var samsung gibi üç kağıt yok yani bende sony ciyim hemde fanatik bundan önceki telefonumda xperia go idi kesinlikle parasına mükemmel telefonlar şu anki telin şarjı full kullanımda 36 saat gidebilmekte kamerasıda çok çok iyi bence, arkadaşlarımda da sony var yanlızca z2 için çok ta iyi yorumlar yok pili muazzam iyi gidiyo ama su soğutma gerekiyo ve kasası iphone6 gibi yamuluyo bi arkadaşımda var onun dışında sonyden ne aldıysam paramı helal ettim hep

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

offf k750 ne güzel telefonumdu şık ve zamanında güzel çekim yapan kamerası ardından w810i bence tüm zamanların en iyi walkman phone u.....
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Evet ya K 750 neydi öyle, Şimdiye kadar kullanmaktan zevk aldığım en güzel telefonumdu.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Nedendir bilmiyorum samsung un bi kaç akıllı telefonunu kullandım.1 yıl sonra kasmalar başladı fabrika ayarına döndürdüm ilk 3 gün herşey iyi fakat sonra eski haline döner oldu.yani bi süre sonra ölmeye başladı.Şuan Asus Zenfone 5 kullanıyorum.Bi yamuğunu görmedim sadece şarjı ilk aldığım günler akşam olmadan biterdi.Şuan çok rahat 10-12 saatleri görebiliyor ben buna 2 yıl verdim bakalım 2 yıl sonra durumu ne olur...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Sony genel olarak kötü değil.Modellerinin kalitesi değişmekte.Samsung ta o kadar iyi değil aslında.Zamanının Nokia sı gibi oldu sadece.2-3 milyar sadece araştırmaya harcadı 3-5 sene önce ,şimdi de meyvelerini topluyor.Galaxy S4 ve S5 telefonlarımın ikiside ufak bir düşme ile kırıldı.
Ben de artık sıkıldığım Samsungtan kurtulmak adına Htc aldım.M8 One.Eşime de Htc Desire Eye aldık.
Kardeşim 5 yıldır Htc kullanmakta ve her zaman memnundu.
Şu an çok iyi bir seçim yaptığımı anladım.Çok hızlı bir işletim sistemi ve kamerası var.
Zevkler tabi değişir saygı duyarım ama Htc gerçekten güzel.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Bende zenfone5 kullanıyorum sırf marka için o telefonlara para vermeyin piyasada çok iyi f/p cihazları var
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Eşimde Sony xperia z2 var. 20.4 mp arka kamera var ve 4k video çekebiliyo. Müthiş. Fakat uzun süre 4k çekersen ısınıyor ve kamerayı kapatıyor. İçindeki yazılımlarda süper. Normal kullanımda 2 gün şarjı gidiyor. Birde pilin daha uzun gittiği bi mod var ama hiç o modu kullanmadık performansı törpüler diye. GSM üzerinden görüntülü görüşme yok yani 3G de yok 4G de var fakat Türkiye de 4G yok :) ön kamerası idare eder ama LG G3 ün ön kamerası ile karşılaştırınca tırt kalıyo. Samsung artık almıyorum. Samsung ne aldıysam bazuluyor. Bundan önce 2 tane samsung s2 almıştım 1600tl de 2 tane.İkisininde önce sarj soketleri sonra anakartları bozuldu. Hemde ana kartlar 2 şer kez bozuldu. birini 2 kez birini 1 kez garantiden yaptırdım. 2. yi yaptıramıyorum. Garanti bitti ve anakart için fahiş fiyat istendi bıraktım. Evdeki çamaşır makinam samsung. 5 yıldır kullanıyorum. Deterjan gözünden su kaçırıyor, sıkarken evde geziyor. Samsung benim için bitmiştir. Xperia Z3 ise denemedim ama Z2 den daha iyi. Dolayısıyla kendime sanırım Z3 alacağım.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
132
1 yıldır z2 kullanıyorum bilgisayarı açmaz oldum artık..hiçbir sorunda yok 20.7mp kameraya da kötü diyemem hiç..hakkını yemeyelim lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst