kikipaki Katılım 15 Ocak 2006 Mesajlar 16 29 Ocak 2006 #22 Allah kaza bela vermesin. Güzel motor güle güle kullan
ohyeah Katılım 20 May 2005 Mesajlar 343 29 Ocak 2006 #23 hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın umarım
Peril Katılım 1 Mar 2004 Mesajlar 1,261 29 Ocak 2006 #24 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. inanaılmaz sevindim ailemize bir r6 cı daha katıldı... benide bekleyinnnnnnnnnnnnn hayırlı olsun..
agonyozgur Katılım 9 Eki 2005 Mesajlar 101 29 Ocak 2006 Konu Yazar #25 Herkese teşekkür ederim..Sorulara cevap vereyim..; Bu motor kısmetse hep iki teker üstünde gidecek..Yani teker falan yapmayacak inşallah..Yani Whelie,stopie falan yok.. Ayrıca fiyat konusuna gelince,ben pek hoşlanmam fiya sölemekten ulu orta..Anlayşınız için teşekkürler..
Herkese teşekkür ederim..Sorulara cevap vereyim..; Bu motor kısmetse hep iki teker üstünde gidecek..Yani teker falan yapmayacak inşallah..Yani Whelie,stopie falan yok.. Ayrıca fiyat konusuna gelince,ben pek hoşlanmam fiya sölemekten ulu orta..Anlayşınız için teşekkürler..
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 29 Ocak 2006 #26 Vay vay vay özgürüme.... Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ..... biraz kullanda motorun deposuna falanda çalışalım ......:rendeer:
Vay vay vay özgürüme.... Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ..... biraz kullanda motorun deposuna falanda çalışalım ......:rendeer:
EgeKnn Katılım 21 Eyl 2005 Mesajlar 2,603 29 Ocak 2006 #27 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin seninde dediğin gibi umarım hep iki teker üstünde gider... :cat:
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin seninde dediğin gibi umarım hep iki teker üstünde gider... :cat:
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 29 Ocak 2006 #30 hayırlı olsun arkadaşım.keyifli sürüşler.Dikkat et!
catdog Katılım 10 Eyl 2005 Mesajlar 42 29 Ocak 2006 #32 Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu
APV41 Katılım 29 Eyl 2005 Mesajlar 4,008 29 Ocak 2006 #33 kardeşim hayırlı olsun allah içine sindirsin senin kaskına da o yakışırdı :cat:
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,757 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 29 Ocak 2006 #34 catdog' Alıntı: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu Genişletmek için tıkla ... baba sanada hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullan:rendeer:
catdog' Alıntı: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu Genişletmek için tıkla ... baba sanada hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullan:rendeer:
agonyozgur Katılım 9 Eki 2005 Mesajlar 101 29 Ocak 2006 Konu Yazar #37 "catdog" , Teşekkür ederim..Bende geçen sene twister vardı bu senede bu..Allah seninde gönlüne göre versin.. Herkese çok teşekkür ederim tekrar..
"catdog" , Teşekkür ederim..Bende geçen sene twister vardı bu senede bu..Allah seninde gönlüne göre versin.. Herkese çok teşekkür ederim tekrar..
Karabina Katılım 2 Ocak 2006 Mesajlar 13 29 Ocak 2006 #38 kazasız belasız sürüşler diler,yolun ve farın daima açık olsun.
MoToR Katılım 31 Ocak 2005 Mesajlar 2,031 29 Ocak 2006 #39 özgür kardeş güle güle kullan,allah kaza bela vermesin darısı olmayanlara nasip etsin
MeTaL Katılım 13 May 2005 Mesajlar 1,862 Motosikleti Su Motoru 30 Ocak 2006 #40 Kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah ...