Sonunda yeni R6'ım ve ben..!

Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
Evet p.tesi almış olduğum motorumu bugün teslim almış bulunmaktayım..
Bu mutluluğumu beni en iyi anlayabilecek siz dostlarımla paylaşmak istedim..Allah herkesin istediği motora kavuşmasını sağlasın..

İşte ilk resimler..Trafikteki ilk deneyimim bu motorla aynı zamanda..






 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun dostum..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
amanın,twisterden kurtuldun.bunu aldın haa.hadi hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullan:rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Hayırlısı Olsun Gülegüle kullan kazasız belasız günler dilerim..... :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgürüm kazasız belasız günlerde kullan.hayırlı olsun dostum:wiinkk:
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
147
kardeş hayırlı olsun güle güle kullam ayıptır sorması dicem ama soracam kaça geldi makina..
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
:cat: Wayyy
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanırsın insallah
cok guzel bı makına bı nazar boncugu as ona:cat:

sorması ayıp kaça aldın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst