Sonunda yeni R6'ım ve ben..!

Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanaılmaz sevindim ailemize bir r6 cı daha katıldı...
benide bekleyinnnnnnnnnnnnn

hayırlı olsun..
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
Herkese teşekkür ederim..Sorulara cevap vereyim..;

Bu motor kısmetse hep iki teker üstünde gidecek..Yani teker falan yapmayacak inşallah..Yani Whelie,stopie falan yok..

Ayrıca fiyat konusuna gelince,ben pek hoşlanmam fiya sölemekten ulu orta..Anlayşınız için teşekkürler..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Vay vay vay özgürüme.... Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ..... biraz kullanda motorun deposuna falanda çalışalım ......:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin seninde dediğin gibi umarım hep iki teker üstünde gider... :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
42
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kardeşim hayırlı olsun allah içine sindirsin senin kaskına da o yakışırdı :cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
catdog' Alıntı:
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Seninkinin yanında benmkinin pek esamesi okunmaz ama ben de dün (cumartesi) aldım motorumu :)
baba sanada hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullan:rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
"catdog" , Teşekkür ederim..Bende geçen sene twister vardı bu senede bu..Allah seninde gönlüne göre versin..

Herkese çok teşekkür ederim tekrar..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
özgür kardeş güle güle kullan,allah kaza bela vermesin darısı olmayanlara nasip etsin
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst