Sonunda Yeni Kaskımı Aldım...

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
gülegüle kullan, ama çene kilidini tak :) ev de bile olsa nede olsa ev kazalarının sayısı fazla. 7/24 kask takalım
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bütün ev ahalsi toplanmış valla yansımış vizörden :cherry:
güzel kask güle güle kullan
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Hayırlı olsun. Bende iki gün önce aldım yeni kaskımı. GDR alacaktım ama Armode kafama daha rahat oturdu bende aynı fiyata Armode aldım.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı olsun . allah asfalt yüzü göstermesin . allah bizlerede nasip etsin . :)
amin inşallah sizinde olur.. teşekkürler:rendeer:

hayırlı olsun allah ne kaza göstersin nede o kaska muhtaç etsin


yanlız bişey soracagım kaskın gözlüğü biraz koyu değilmi gece görüşü nasıl
amin.. teşekkür ederim..:rendeer: valla açık renklisi yoktu. gece kullanmadım. üzerindeki jelatini duruyor daha:cherry:
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
sağolasın teşekkürler:rendeer:

Yanlış zamanda açmışsın başlığı.... Deseydin Gizemli bir marka aldım falan diye.....:p

Neyse hayırlı olsun...........
:queen::queen: yahu deme dün gece o muhabbet yüzünden neler geldi başıma..(özel mesele) teşekkürler:rendeer:

HAyırlı olsun.Aldığın yerde başka markalar varmı ve taksit yapıyorlarmı? Bilgilendirebilirsen sevinirim?
teşekkürler:rendeer: evet başka markalarda var taksitte yapıyorlar..:cat:

hayırlı olsun kardeş.güzel kask mış.umarım koruma onaylı belgeleride vardır(E3 gibi):cat:
eyvallah kardeş sağolasın..:cat:valla içinden çıkan kağıtta helmets diye yazıyor markası bir sürü ingilizce yazılar var öyle bişeye raslamadım.. önceki taktığımdan kat kat iyi olduğuna garanti veririm:cat: fiberglas abs dış kaplama yazıyor.

ahanda aynısının tıpkısının siyahı da ben de var :cherry:

güneş gözlüğünü çok fazla indirip kaldırma, vizör açıkken çene kısmını kaldırma,
çok zorlarsan yan parçası çıkabiliyor, çıkarsa da hemen aldığın yere götür,
merak etme tamir edilebiliyor. ama işte dikkat et sen yine de :bounce:

bu arada güle güle kullan :cat:
teşekkürler muhterem.. :cat: verdiğin bilgileri daha önceden tespit etmiştim.sağolasın..:cat:

hayırlı olsun güzel kaskmış

başında paralansın
eyvallah sağolasın..:rendeer:

Hayırlı olsun asfalt yüzü görmesin..:rendeer:
Ama 140 YTL'ye Full-Face Made in Italy kasklardan alabilirdin..:)
Çinli kaska 140 YTL vermişsin.. :)
Neyse hayırlı olsun.. :rendeer:
eyvallah sağolasın..:rendeer: da çinli olduğunu nerden biliyorsun bir yerinde yazmıyor.. ilk kaskımdan kat kat iyi olması benim için tatmin edici bi özellik yinede..

gülegüle kullan, ama çene kilidini tak :) ev de bile olsa nede olsa ev kazalarının sayısı fazla. 7/24 kask takalım
teşekkürler.. hakkatten açık kalmış..:queen:

bütün ev ahalsi toplanmış valla yansımış vizörden :cherry:
güzel kask güle güle kullan
evet öle oldu biras teşekkürler:rendeer:

Hayırlı olsun. Bende iki gün önce aldım yeni kaskımı. GDR alacaktım ama Armode kafama daha rahat oturdu bende aynı fiyata Armode aldım.
seninkide hayırlı olsun güle güle kullan.. teşkkürler:rendeer:

hayırlı olsun dostum iyi günlerde kazasız belasız kullan...
teşekkürler sağolasın:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
abal abim.. O kaskı daha önce ben de, headquarters (Hasan) abim de çok araştırdık.. Bak şimdi anlayacaksın çinli bir kask oldugunu.. Ama merak etme, Çinliler bazen iyi şeyler de yapabiliyor.. Seninki iyilerden.. ECE ve DOT belgelerine sahip..

http://www.gdrhelmet.com/english/products.asp?Sid=149

Bu sitedeki iletişim bilgilerinden adres bilgilerine bakarsanız, CHINA yazıyor.. Ne malı oldugunu anlamıs olursunuz. :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Marka hakkında pek bi bilgim yok, umarım yeterli bi kasktır, hayırlı olsun asfalt yüzü görmesin inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış zamanda açmışsın başlığı.... Deseydin Gizemli bir marka aldım falan diye.....:p

Neyse hayırlı olsun...........

Neden böyle bir şey dediniz anlamadım, forumda gyzemli bir şeyler mi oluyor yoksa :queen:

bütün ev ahalsi toplanmış valla yansımış vizörden :cherry:
güzel kask güle güle kullan

Ne kadar da dikkatlisiniz ya, vizörden görünen ev ahalisine bile dikkat etmişsiniz :cyclopsan

Bu mesajı okuyunca birinci sayfaya dönüp fotoğraflara tekrar baktım :cherry:

teşekkürler muhterem.. :cat: verdiğin bilgileri daha önceden tespit etmiştim.sağolasın..:cat:

Rica ederim, bir dahaki sefer daha kaliteli bilgiler vermeye çalışırım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
__sArSıLmAz__;848232' Alıntı:
güzelmiş hayırlı olsun...
teşekkürler:rendeer:

abal abim.. O kaskı daha önce ben de, headquarters (Hasan) abim de çok araştırdık.. Bak şimdi anlayacaksın çinli bir kask oldugunu.. Ama merak etme, Çinliler bazen iyi şeyler de yapabiliyor.. Seninki iyilerden.. ECE ve DOT belgelerine sahip..

http://www.gdrhelmet.com/english/products.asp?Sid=149

Bu sitedeki iletişim bilgilerinden adres bilgilerine bakarsanız, CHINA yazıyor.. Ne malı oldugunu anlamıs olursunuz. :)
hımm verdiğin bilgiler için teşekkürler.. en azından ilk taktığımdan kat kat iyidir..:cherry: başkalrınada baktım fakat fiyatları tuzlu geldi.. zaten iştende çıkmışım..:cherry:

güzel kask hayırlı ugurlu olsun alah test ettirmesin:)
teşekkürler amin..:rendeer:
Pınarr;848856' Alıntı:
Marka hakkında pek bi bilgim yok, umarım yeterli bi kasktır, hayırlı olsun asfalt yüzü görmesin inşallah..
teşekkürler..:rendeer:

Hayırlı olsun.. güzel kask
teşekkürler:rendeer:

Hayırlı olsun .
teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Adını ilk defa duyuyorum kaskın, umarım kalitelidir. Hayırlı olsun iyi günlerde kullanırsın inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst