Sonunda Yeni Kaskımı Aldım...

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Evet Arkadaşlar...
Uzun araştırmalarım sonucu kendime uygun güzel bir kask aldım. İnternetteki fiyatı 180-197 ytl arası değişen GDR marka kaskımı istanbul sirkeci deki bir motosiklet aksesuar mağazasından 140 ytl ye aldım. Gözlüklü ve Çeneden açılır özelliği var. Böylelikle kışın (rüzgarlı havalarda kaskın kafamdan uçup gitme korkusundan), yağmurda, çamurda ve özellikle gece olunca (çizikler yüzünden yolu görememe)çektiğim sıkıntı bitti.:cat: Sizlerede tavsiyem kafanızın kıymetini bilin. Ben bunun, ucuzda olsa önceki kaskımda çok faydasını görmüştüm. Çünkü bir kere düştüğümde kafam yerde sürünmüştü. Allahtanki ucuzda olsa kafamda kask vardı.:cat:

işte buda kaskım:cherry:






 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
hayırlı olsun başında paralansın:p kafayı sağlama almışsın sağlam kafa iyi kaskın içinde olur.Güle güle kullan.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun arkadaşım da bu açılır kapanır kaskların Allah korusun düşme anında açılma tehlikesi var diye duydum :silent: doğruluğu nedir ?
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Hayırlı olsun arkadaşım da bu açılır kapanır kaskların Allah korusun düşme anında açılma tehlikesi var diye duydum :silent: doğruluğu nedir ?

herkese ayrı ayrı teşekkür ederim...:rendeer: ayrıca düşme esnasında açılması imkansız.. Çok iyi kilitleniyor. Bunlar testlerden geçiyor bildiğim kadarıyla.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kask güzel görünüyor fiyatıda uygun görünüşe göre :) Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
İyi günlerde kullan, nerden aldığını merak ettim.

sirkecide doğubankın orda motsikletçiler var.. tramvay durağının ordaki ışıklara gelmeden sağa giriyorsun direkt ileri devam edince önüne çıkıyor.. solda bir ve ikinci sokağı geçince yine sol tarafta bir dükkan ismini hatırlayamadım..ikinci sokağı geçince üç veya dördüncü dükkandı sanırsam :cat::cherry:

güzel kask güle güle kullan

teşekkür ederim..:rendeer:

hayırlı olsun.Kaskın başından hiç eksik olmasın ve hiç yere gelmesin...

güzel dileklerin için teşekkür ederim sağol:rendeer:

hayırlı olsun başında paralansın:p kafayı sağlama almışsın sağlam kafa iyi kaskın içinde olur.Güle güle kullan.

eyvallah kafa sağlam tabi.. kaskıda öle yaptık şimdi.. iyi dileklerin içi teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı olsun, güle güle kullan.
teşekkürler:rendeer:

HAYIRLI OLSUN KARDEŞ :rendeer:
eyvallah kardeş sağolasın:rendeer:

hayırlı olsun ...asfalta değmesin işallah...

amin cümlemizinki inşallah.. sağolasın mete abi senin kaskta kırmızıydı dimi.. takımı yaparız artıkın:cherry::rendeer:

Kask güzel görünüyor fiyatıda uygun görünüşe göre :) Hayırlı uğurlu olsun.
evet banda uygun geldiği için fırsatı kaçırmadım. güzel dileklerin için teşekkür ederim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun allah ne kaza göstersin nede o kaska muhtaç etsin


yanlız bişey soracagım kaskın gözlüğü biraz koyu değilmi gece görüşü nasıl
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yanlış zamanda açmışsın başlığı.... Deseydin Gizemli bir marka aldım falan diye.....:p

Neyse hayırlı olsun...........
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun.Aldığın yerde başka markalar varmı ve taksit yapıyorlarmı? Bilgilendirebilirsen sevinirim?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun kardeş.güzel kask mış.umarım koruma onaylı belgeleride vardır(E3 gibi):cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda aynısının tıpkısının siyahı da ben de var :cherry:

güneş gözlüğünü çok fazla indirip kaldırma, vizör açıkken çene kısmını kaldırma,
çok zorlarsan yan parçası çıkabiliyor, çıkarsa da hemen aldığın yere götür,
merak etme tamir edilebiliyor. ama işte dikkat et sen yine de :bounce:

bu arada güle güle kullan :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı olsun asfalt yüzü görmesin..:rendeer:
Ama 140 YTL'ye Full-Face Made in Italy kasklardan alabilirdin..:)
Çinli kaska 140 YTL vermişsin.. :)
Neyse hayırlı olsun.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst