AY IŞIĞI1 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 12 16 Tem 2008 #41 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlısı olsun motorcu kardeş güzel makina :rendeer:
ozgr Katılım 12 Eki 2007 Mesajlar 86 17 Tem 2008 #42 Abicim hayırlı uğurlu olsun, pronun da dediği gibi darısı baklavanın başına
muratx22 Katılım 1 Mar 2008 Mesajlar 357 17 Tem 2008 #43 hayrılı olsun abi çok güzel ileriki yıllar içinde ideal bir motor almııssın.
stunt_rider_35 Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 412 17 Tem 2008 #44 hayırısı olsun Allah kaza bela vermesin
DrCarpeDiem Katılım 14 Kas 2006 Mesajlar 69 19 Tem 2008 Konu Yazar #45 Teşekkür ederim arkadaşlar eh napalım istediğiniz baklava olsun:rendeer:
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 19 Tem 2008 #46 abi bir ara köpeciği de getir de kulaklarını ısırıyım :cherry:
oğuz-antalya Katılım 19 Tem 2008 Mesajlar 918 19 Tem 2008 #47 hayırlı olsun abiciğim unutulmayacak mutlu günlerinde kullanman dileğiyle antalyadan selamlarımı gonderıyom abiciğim
hayırlı olsun abiciğim unutulmayacak mutlu günlerinde kullanman dileğiyle antalyadan selamlarımı gonderıyom abiciğim
DrCarpeDiem Katılım 14 Kas 2006 Mesajlar 69 19 Tem 2008 Konu Yazar #48 Pro'cuğum köpecik şimdi tatilde ağustos sonu gibi gelecek ama şimdiden söyleyim biraz büyümüş olacak...
Pro'cuğum köpecik şimdi tatilde ağustos sonu gibi gelecek ama şimdiden söyleyim biraz büyümüş olacak...
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 19 Tem 2008 #49 DrCarpeDiem' Alıntı: Pro'cuğum köpecik şimdi tatilde ağustos sonu gibi gelecek ama şimdiden söyleyim biraz büyümüş olacak... Genişletmek için tıkla ... tamam o benim kulağımı ısırır o zaman :cherry:
DrCarpeDiem' Alıntı: Pro'cuğum köpecik şimdi tatilde ağustos sonu gibi gelecek ama şimdiden söyleyim biraz büyümüş olacak... Genişletmek için tıkla ... tamam o benim kulağımı ısırır o zaman :cherry:
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 19 Tem 2008 #51 ozgr' Alıntı: Başka bi yerinden de ısırmasın da Genişletmek için tıkla ... terbiyesiz abi
shule Katılım 8 Kas 2007 Mesajlar 372 19 Tem 2008 #52 hayırlı olsun:rendeer: hep ıyı gunlerde mutlulukla binin..güzelmiş:cat:
DrCarpeDiem Katılım 14 Kas 2006 Mesajlar 69 19 Tem 2008 Konu Yazar #53 merak etme ben seni korurum biz baklavaları yemeye bakalım...
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 22 Tem 2008 #54 hayırlı olsun maaşallah diyelim nazar değmesin hayırlı olsun maaşallah diyelim nazar değmesin .. Son düzenleme: 22 Tem 2008