ketchup Katılım 9 May 2006 Mesajlar 1,087 16 Tem 2008 #22 binmekten vakit bulabilirseniz f 650 ile karşılaştırabilir misiniz biraz? =) teşekkürler.
gürkay Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 477 16 Tem 2008 #24 eski bir v-storm binicisi olarak doğru tercih diyorum.allah güle güle binmek nasip etsin kazasız belasız
eski bir v-storm binicisi olarak doğru tercih diyorum.allah güle güle binmek nasip etsin kazasız belasız
achille Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 369 16 Tem 2008 #26 sıkı makınadır,turıng lerde tutulan model,hayırlı olsun kazasız surusler dılıyorum.
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 16 Tem 2008 #27 Hayırlı olsun. Şu makineye 160'lık arka lastik ne gider yaa...
paris Katılım 24 May 2006 Mesajlar 146 16 Tem 2008 #28 hayırlı olsunn buna alışınca sana bir tane de DL1000 nasip olur inşallah
jonturq Katılım 25 Haz 2005 Mesajlar 1,395 16 Tem 2008 #29 Masallah diyelim , harika bir secim allah kaza bela yuzu gostermesin hic birimize
atlantic Katılım 26 Ocak 2008 Mesajlar 1,547 Motosikleti ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ 16 Tem 2008 #30 Hayırlı olsun, kazasız bol km. ler... :rendeer:
SS35 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 10 16 Tem 2008 #31 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlısı olsun allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın:rendeer:
baba müslüm Katılım 11 Eyl 2006 Mesajlar 133 16 Tem 2008 #32 Kardeşim hayırlı olsun allah kaza bela vermesin, aldığın motor çok değerli kıymetini bil, kimseye denemeleri için verme.
Kardeşim hayırlı olsun allah kaza bela vermesin, aldığın motor çok değerli kıymetini bil, kimseye denemeleri için verme.
huceyn Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 2,838 16 Tem 2008 #33 manyak bişy.allah kaza bela vermesiin:rendeer:
vıceroy Katılım 25 Eki 2006 Mesajlar 2,585 16 Tem 2008 #34 Hayırlı olsun:rendeer: geri sayım başladı ben beklemedeyim :wiinkk:
ShowDown Katılım 27 Eyl 2007 Mesajlar 1,686 16 Tem 2008 #35 fırtına gibi maşallah hayırlı olsun:rendeer:
DrCarpeDiem Katılım 14 Kas 2006 Mesajlar 69 16 Tem 2008 Konu Yazar #36 İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah hiçbirimize kaza bela göstermesin.... ketchup' Alıntı: binmekten vakit bulabilirseniz f 650 ile karşılaştırabilir misiniz biraz? =) teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... Şu ana kadar kullandığım kadarı ile F 650 gs'den ilk göze çarpan ve en büyük farkı titreşimin hiç olmaması bi de gazı açtın mı daha iyi gidiyor... Son düzenleme: 16 Tem 2008
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah hiçbirimize kaza bela göstermesin.... ketchup' Alıntı: binmekten vakit bulabilirseniz f 650 ile karşılaştırabilir misiniz biraz? =) teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... Şu ana kadar kullandığım kadarı ile F 650 gs'den ilk göze çarpan ve en büyük farkı titreşimin hiç olmaması bi de gazı açtın mı daha iyi gidiyor...
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 16 Tem 2008 #37 v-strom'u aldın darısı baklavanın başına :queen: hayırlı olsun abi :cat:
zzafer Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 18 16 Tem 2008 #38 hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanman dileğiyle.
diversion Katılım 14 Mar 2008 Mesajlar 59 16 Tem 2008 #39 maşallah hayırlı uğurlu olsun:rendeer: yolun açık, motorun hızlı,keyfin gıcır olsun
halimmm Katılım 5 May 2008 Mesajlar 99 16 Tem 2008 #40 abi hayırlı uğrlu olsun inşallah ve kazasız belasız sürüşler. Hep atmak istediğim başlığı da atmışsın )
abi hayırlı uğrlu olsun inşallah ve kazasız belasız sürüşler. Hep atmak istediğim başlığı da atmışsın )